×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2248970 - حماس: صبر مقاومت در برابر جنایات دشمن طولانی نخواهد بود

به گزارش ميليتاری نيوز به نقل از فلسطین الیوم، “خلیل الحیه” عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت صبر گروه‌های مقاومت و در رأس آن جنبش حماس و شاخه نظامی آن گردان‌های القسام در برابر جنایات دشمن صهیونیستی طول نخواهید کشید.

وی خطاب به دشمن صهیونیستی گفت: دشمن و مزدورانش نباید صبر مقاومت و گردان‌های القسام را بیش از این بیازمایند.

بیشتر بخوانید:

حمله جنگنده‌های صهیونیستی به شمال نوار غزه

الحیه تاکید کرد جنبش حماس بیانیه هیئت ملی عالی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره درباره ادامه راهپیمایی‌ها در مرزهای غزه را تایید می‌کند.

اعلام ۳ روز عزای عمومی توسط تشکیلات خودگردان

ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به شهادت بیش از ۵۰ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در هفتادمین سالگرد تشکیل موجودیت رژیم صهیونیستی، سه روز عزای عمومی و اعتصاب عمومی اعلام کرد.

وی همچنین گفت که آمریکا دیگر میانجی روند صلح نخواهد بود.

از سوی دیگر  کمیته عالی ملی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره فردا سه شنبه را اعتصاب عمومی در تمام سرزمین‌های فلسطین اعلام کرد.

این کمیته همچنین فردا را عزای عمومی در پی به شهادت رسیدن بیش از ۵۰ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست اعلام کرد.

کمیته عالی ملی راهپیمایی بازگشت از شهروندان فلسطینی خواست که فردا در تشییع پیکرهای شهدا شرکت کنند.

جهاد اسلامی: در حمایت از قدس کوتاهی نخواهیم کرد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای تاکید کرد که در حمایت از قدس و دفاع از آن کوتاهی نخواهد کرد و خون شهدا به هدر نخواهد رفت.

در این بیانیه آمده است که رژیم اشغالگر صهیونیستی جنایتی فجیعی علیه شهروندان بی‌دفاع فلسطین که برای اعلام پایبندی خود به قدس به عنوان پایتخت فلسطین و اصول ملی خود از جمله حق بازگشت به خیابان‌ها آمده بودند مرتکب شد.

قشرهای مختلف مردم فلسطین از صبح امروز همزمان با مراسم انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی  به‌سمت مناطق مرزی نوار غزه و سرزمین‌های اشغالی حرکت کردند تا بر حق مشروع خود مبنی بر بازگشت به سرزمینی که از آن رانده شده‌اند و مخالفت با تصمیم ترامپ تأکید کنند که تاکنون بیش از ۵۰ شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند و صدها نفر نیز زخمی شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.