×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2060596 - آمریکایی‌ها جرأت حمله زمینی به سوریه را نداشتند/ مردم سوریه جواب دندان‌شکنی به دشمنان می‌دهند

به گزارش ميليتاری نيوز، سردار اسماعیل کوثری با اشاره به حمله موشکی سه کشور غربی به سوریه اظهار کرد: دشمنان سوریه هیچ‌گاه فکر نمی‌کردند که ارتش این کشور موفق به شکست تروریست‌ها در منطقه غوطه شرقی شود اما ارتش سوریه با قدرت و اقتدار توانست غوطه شرقی را از لوث وجود تروریست‌ها پاکسازی کند.

وی با بیان اینکه آزادسازی غوطه شرقی برای آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و سعودی‌ها بسیار ناگوار بود، تصریح کرد: آنها از این منطقه برای تحت فشار قرار دادن نظام سوریه سوءاستفاده می‌کردند و به دنبال اشغال دمشق از این طریق بودند که در این امر ناکام ماندند.

بیشتر بخوانید:

جزئیات حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه با بیان اینکه آزادسازی غوطه شرقی ضربه بزرگی به اهداف شوم جبهه استکبار وارد کرد، خاطرنشان کرد: غربی‌ها برای اینکه میدان را به طور کامل به جبهه مقاومت واگذار نکنند بدون مجوز سازمان ملل و برخلاف تمام قوانین بین‌المللی اقدام به حمله به کشوری مستقل کردند و جنایتی دوباره را رقم زدند.

وی بیان کرد: آمریکا و هم‌پیمانانش هرگاه به صورت مستقیم یا نیابتی اقدام به حمله زمینی در منطقه کرده‌اند، ضربه سنگینی خورده‌اند، به همین دلیل جرأت حمله زمینی به سوریه را نداشتند.

سردار کوثری اظهار کرد: حمله موشکی غربی‌ها به سوریه بیشتر جنبه نمایشی داشت، چراکه بیشتر موشک‌های شلیک‌شده توسط پدافند هوایی سوریه منهدم شدند و بقیه موشک‌ها نیز آسیب چندانی وارد نکردند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها و هم‌پیمانانش با حمله به مردمی که به دنبال آزادی کشور خود و صلح هستند مرتکب اشتباه بزرگی شدند، گفت: این امر موجب نفرت بیش از پیش مردم منطقه از آنها شد و غربی‌ها با این جنایت نشان دادند که ارزشی برای حقوق بشر قائل نیستند.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه در پایان متذکر شد: مردم سوریه در مقابل این تجاوزگری آرام نخواهند نشت و قطعاً جواب دندان‌شکنی به دشمنان خواهند داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.