×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2219703 - تکذیب جوسازی ضدایرانی صهیونیست‌ها توسط وزارت دفاع روسیه

به گزارش ميليتاری نيوز، وبگاه بخش انگلیسی «رادیو فردا» به نقل از یک منبع نزدیک به وزارت دفاع روسیه، خبر روزنامه الجریده کویت مبنی بر ورود دو فروند جنگنده اف – ۳۵ رژیم صهیونیستی به حریم هوایی ایران از طریق حریم هوایی سوریه و سپس عراق را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید:

گزارش نشریه تخصصی هوانوردی: اف-۳۵ بدون سوخت گیری هوایی امکان پرواز به ایران را ندارد

خیالبافی صهیونیست‌ها روی آسمان ایران

روزنامه الجریده کویت که رویکردی به‌شدت ضدمقاومت دارد و عموماً اخبار کذب را در راستای جنگ روانی علیه ایران منتشر می‌کند، در تازه‌ترین ادعا، گفته که دو جنگنده اسرائیلی ماه گذشته میلادی وارد حریم هوایی ایران شده‌اند. 

این روزنامه به نقل از آنچه «منبع مطلع» خوانده، نوشته بود که «دو جنگنده [اف-۳۵] از آسمان سوریه و عراق عبور کرده‌ و وارد آسمان ایران شده‌اند و پروازهای شناسایی برای تعیین اهدافی در بندر عباس، اصفهان و شیراز انجام داده و در ارتفاعی بالا بر فراز نقاطی که احتمال داشته با برنامه هسته‌ای ایران در ساحل خلیج [فارس] مرتبط بوده، پرواز کرده‌اند». 

وبگاه رادیو فردا، منبع خبر خود را خبرگزاری روس اسپوتنیک ذکر کرده و به نقل از منبع نزدیک به وزارت دفاع روسیه نوشته: «نامعقول است که ادعا شود، جنگنده‌های اسرائیلی توانسته‌اند رادارهای روسیه را [که در سوریه استقرار دارند] فریب دهند.»

به گفته این منبع، رادارهای مزبور همواره با دقت مشغول به فعالیت هستند. روسیه در طرطوس و حمیمیم سوریه دارای رادارهای پدافند هوایی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.