×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2210792 - حموریه در غوطه‌شرقی آزاد شد

به گزارش ميليتاری نيوز، «دیدبان حقوق بشر سوریه» نزدیک به معارضان این کشور، امروز پنجشنبه از آزادی کامل شهرک «حموریه» در غوطه شرقی دمشق خبر داد. 

همزمان با این اتفاق، هزاران نفر از غوطه شرقی، از گذرگاه امنی که ارتش از شهرک حموریه ایجاد کرده بود، خارج شدند و خود را به نیروهای ارتش سوریه رساندند.

عملیات ارتش سوریه برای پاکسازی غوطه شرقی از گروه‌های تروریستی که منبع ناامنی در پایتخت هستند، از ششم اسفندماه آغاز شده و مراحل نهایی خود را طی می‌کند.

ببینید

عکس/ خروج غیرنظامیان از غوطه‌شرقی دمشق

تاکنون بیش از 65 درصد غوطه شرقی که آلوده به حداقل سه گروهک تروریستی بود، پاکسازی شده و شهر مهم دوما در شمال غوطه شرقی نیز در محاصره کامل ارتش قرار گرفته و از طرفی دیگر اکنون ارتش با آزادسازی حموریه خود را در قلب بخش جنوبی غوطه شرقی می‌بیند.

به گزارش وبگاه «مراسلون» عملیات ارتش سوریه از چند محور در غوطه شرقی بخصوص از محور شهرک الریحان در بخش شرقی شهر دوما ادامه دارد. تروریست‌ها در الریحان تونل‌ها و سنگرهای بزرگی ساخته‌اند که تصاویر برخی از آنان منتشر شده است. 

منابع خبری می‌گویند امروز موشک‌های «یو.آر 77» روسیه در غوطه شرقی شلیک شده که هدف آن کشف و انهدام تونل‌ها و مین‌هایی است که افراد مسلح برای کند کردن پیشروی ارتش سوریه ایجاد کرده و کار گذاشته‌اند. 

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.