×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2201816 - توضیحات سردار پاکپور درباره مراکز هوانوردی سپاه

به گزارش میلیتاری نیوز به نقل از ميليتاری نيوز، فرمانده نیروی زمینی سپاه توضیحاتی را از روند ساخت مراکز هوانوردی و بالگردی سپاه ارائه داد:

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در مراسم افتتاح مرکز آموزش‌های عالی هوانوردی، مرکز تحقیقات بالگردی و مرکز تعمیرات تخصصی بالگرد هوانیروز سپاه اظهار داشت: وسعت مناطق ماموریتی نیروی زمینی منطقه وسیعی از شمالغرب از آذربایجان غربی تا قصرشیرین و منطقه جنوب شرق است و منطقه شرق دو سال است به سپاه واگذار شده است.

بیشتر بخوانید:

افتتاح جدیدترین مرکز آموزشی و تعمیراتی هوانیروز سپاه

وی با بیان اینکه اداره عملیاتی این مناطق ابزارهای رزم خاص خود را می‌طلبد، گفت: از زمانی که بنده در نیروی زمینی مسئولیت گرفتم، به دنبال بحث بالگردی بودم و با تلاش فرمانده کل سپاه و تایید رهبر معظم انقلاب بالگردها به نیروی زمینی واگذار شد.

پاکپور افزود: موضوع بالگردی هم نیاز به مراکز تخصصی خود دارد و مکان خاصی برای آن وجود نداشت و فقط در اصفهان برادران هوافضا مرکزی داشتند و باید به خود آنها تحویل می‌شد لذا ساخت این 3 مرکز را شروع کردیم و در یک سال و نیم کامل و عملیاتی شد.

ادامه دارد…

  1. زیتون

    بعد رسوای پازن پیر گیت تعویض موتورهای میل 17 با نوع قوی تر و سبک سازی سازه با تیتانیوم و فیبرکربن باید در دستور کار قرار بگیره……

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.