×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2167403 - جزئیات اورهال جنگنده سوخو ۲۴

به گزارش ميليتاری نيوز، سرهنگ حیدری فرمانده گردان اورهال پایگاه هوایی شهید دوران نیروی هوایی ارتش درباره اقدامات انجام شده در خصوص اورهال یک فروند جنگنده سوخو 24 در این پایگاه گفت: در قسمت بدنه این جنگنده تمامی قسمت‌های بال، بدنه و شاسی هواپیما را پیاده، تَرک‌یابی و تمامی مشکلات این جنگنده در قسمت بدنه توسط متخصصان کشورمان، برطرف شده است.

وی افزود: همچنین کلیه قطعات الکترونیکی و الکترومکانیکی این جنگنده نیز در دپوهای ما پیاده شد و پس از تعمیر و بهینه سازی، عملیاتی شده و روی جنگنده نصب شده است.

فرمانده گردان اورهال پایگاه هوایی شیراز ادامه داد: در بُعد تسلیحاتی نیز تمامی مشکلات و  ایرادات این جنگده برطرف شده و هم اکنون این جنگنده، توان حمل و استفاده از انواع موشک‌ها، بمب‌ها و تسلیحات تخصصی خود را دارد.

سرهنگ حیدری با بیان اینکه تمام مراحل اورهال جنگنده سوخو 24 توسط متخصصان داخلی انجام شده است، تصریح کرد: طرح اورهال این جنگنده توسط 4 گردان در پایگاه هوایی شیراز، شامل گردان‌های الکترونیک، نگهداری، جنگ افزار و آماده‌سازی و با استفاده از توان پیشکسوتان نیروی هوایی، اجرا شده است. البته موتورهای این جنگنده برای تعمیر به تهران ارسال شد و کار اوهال موتورهای جنگنده سوخو 24 در آنجا صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون در حال  اورهال 2 فروند جنگنده سوخو 24 دیگر هستیم و در آینده هم تعدادی دیگر از این جنگنده‌ها در برنامه اورهال قرار می‌گیرند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.