×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2144544 - سردار یزدی: دشمن بیشتر از موشک از تفکر بسیجی می‌ترسد

به گزارش ميليتاری نيوز، مراسم تشییع جانباز سرافراز هشت سال جنگ تحمیلی که پس از تحمل 30 سال درد ناشی از مجروحیت به یاران شهیدش پیوست با حضور «سردار محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ و جمعی دیگر از همرزمان شهید در حوزه هنری برگزار شد.

سردار یزدی در این مراسم دقایقی به سخنرانی پرداخت و گفت: شهید علی خوش‌لفظ از کسانی بود که همیشه منتظر انجام تکلیف بود. ای کاش احمد متوسلیان امروز در میان ما حضور داشت تا از ایثارگری و رشادت‌های شهید علی خوش‌لفظ حرف می‌زد. کاش سردار همدانی بود و تعریف می‌کرد که چگونه جراحت در بدن خوش‌لفظ بود و به راه مقاومت ادامه می‌داد.

وی بیان داشت: این شهید عزیز اسوه و اسطوره مقاومت بود و علیرغم همه مجروحیت‌هایش هیچ‌وقت محدودیت برای دفاع از انقلاب اسلامی قائل نبود و این روح بزرگ خوش‌لفظ بود که جسم زخمی او را به جلو هدایت می‌کرد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ افزود: جوانان می‌توانند زندگی این شهید را الگو قرار دهند. شهادت مزد پرافتخار خوش‌لفظ بود. ایثارگری و سبک زندگی او برای ما ارزشمند است. باید زندگی خوش لفظ را ببینیم و زندگیمان را بر اساس آن تنظیم کنیم.

وی با بیان اینکه ارزش خوش‌لفظ به زندگی او بود، اظهار داشت: امروز با افتخار از لحظات زندگی خوش‌لفظ درس می‌گیریم. او در برابر شرایط سخت و مجروحیت‌های سخت ایستادگی کرد و هیچ‌گاه نگفت، نمی‌تواند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت:‌ نگاه فرهنگی خوش لفظ او را در میان رزمندگان ماندگار کرد. این نوع نگاه باید در دفاع از انقلاب و مردم گسترده یابد. مسیری که شهدا رفتند دست پاکی، چشم پاکی، مردم‌داری و راه ولایت بود. امیدوارم بتوانیم راه این عزیزان را برویم. زندگی امروز ما بر اثر فداکاری خوش‌لفظ هاست.

وی در پایان گفت:‌ موشک هایی که حسن مقدم برای ما به یادگار گذاشته دشمن را به وحشت می‌اندازد اما بیشتر از آن دشمن از این تفکر میترسد. آنجا که امام فرمود: اگر تفکر بسیجی باشد دشمن چشم طمعش را از کشور بر می‌دارد و به دشمنان اجازه هیچ اشتباهی نمی‌دهد چون می‌دانند جوانان ما با تفکر بسیجی در صحنه هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.