×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

به گزارش ميليتاری نيوز، آخرین تحولات میدانی از جنوب استان ادلب حاکیست، پیشروی گام به گام نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت به سوی شهرک «ابودالی» مهم ترین پایگاه گروه تروریستی جبهه النصره در منطقه ادامه دارد.

نیروهای جبهه مقاومت پس از تثبیت مواضع در شهرک های «شطیب، الهویه، الظافریه» و ارتفاع «بولص» از صبح امروز عملیات جدیدی را برای بازپس گیری مناطق تحت اشغال عناصر تروریستی در امتداد حومه شمالی انجام دادند.

پس از درگیری های سنگین چند ساعته در نهایت نیروهای جبهه مقاومت با عقب راندن عناصر تروریستی موفق شدند ارتفاعات « السیریتل، الزهرا» و شهرک « الزهرا» را به کنترل خود در بیاورند.

2137344 - نیروهای جبهه مقاومت به ۴ کیلومتری مهم ترین پایگاه تروریست‌ها در جنوب ادلب رسیدند/ اعزام ببرهای سوریه برای آزادسازی پایتخت خودخوانده جبهه النصره + نقشه میدانی و تصاویر
*برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

ارتفاع راهبردی «السیریتل» در حد فاصل منطقه الرویضه و ارتفاع خنزیر واقع شده  است؛ با آزادسازی این ارتفاع، مسیر انتقال نیرو و تجهیزات تروریست ها در این محور تحت اشراف نیروهای جبهه مقاومت قرار می گیرد و ارتفاعات «الخنزیر و الرویضه» از لحاظ نظامی ساقط شده محسوب می‌شوند.

در جریان درگیری های روز گذشته حدود ۳۰ تن از عناصر تروریستی جبهه النصره کشته و زخمی شدند؛ جنگنده های روسی و سوری هم به شدت در حال هدف قرار دادن مواضع تروریست ها در جنوب استان ادلب هستند.

2137350 - نیروهای جبهه مقاومت به ۴ کیلومتری مهم ترین پایگاه تروریست‌ها در جنوب ادلب رسیدند/ اعزام ببرهای سوریه برای آزادسازی پایتخت خودخوانده جبهه النصره + نقشه میدانی و تصاویر

یک منبع میدانی از فلج کردن تحرکات تروریست‌ها با حملات جنگنده های نیروهای متحد خبر داد  و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته مواضع تروریست ها در شهرک « ابودالی» و مناطق حومه (شهرک المشرفه) بیش از ۷۸ بار هدف قرار گرفته است. در حال حاضر، نیروهای مقاومت با شهرک «ابودالی» حدود ۴ کیلومتر فاصله دارند.

از محور خناصر هم خبر می‌رسد، درگیری های سنگین در حومه شهرک «عبیسان» ادامه دارد؛ نیروهای جبهه مقاومت در روزهای گذشته حدود ۱۶۴ تن از تروریست های جبهه النصره را در این محور از پای درآوردند. گروه تروریستی جبهه النصره هم به آمار هلاکت نیروهای خود در این محور اذعان کرده است.

2137349 - نیروهای جبهه مقاومت به ۴ کیلومتری مهم ترین پایگاه تروریست‌ها در جنوب ادلب رسیدند/ اعزام ببرهای سوریه برای آزادسازی پایتخت خودخوانده جبهه النصره + نقشه میدانی و تصاویر

تروریست های جبهه النصره در حومه منطقه سلمیه هم درصدد بودند با اشغال مناطق مهمی از جمله « خنیفس و سنیده» جاده حمص – سلمیه را قطع و مسیر انتقال نیرو و تجهیزات جبهه مقاومت را به شمال استان حماه و جنوب استان ادلب مسدود کنند که با واکنش قاطع روبه رو شدند و ناکام ماندند.

به گزارش ميليتاری نيوز، همزمان با عملیات نیروهای جبهه مقاومت در جنوب استان ادلب، نیروهای ویژه ارتش سوریه تحت امر فرمانده « سهیل حسن» (معروف به ببر سوریه) به این محور اعزام شده اند تا به روند عملیات سرعت دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.