×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

به گزارش میلیتاری نیوز، نیروهای ارتش سوریه، دفاعی ملی (سپر قلمون) و رزمندگان مقاومت حزب الله از صبح امروز با پشتیبانی جنگنده های روسی و یگان های پهبادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عملیات جدیدی را علیه عناصر تروریستی جبهه النصره در شمال استان حماه با هدف تامین امنیت جاده راهبردی «اثریا – شیخ هلال» آغاز کردند.

 

نیروهای جبهه مقاومت پس از درگیری های سنگین ۶ ساعته در گام نخست موفق شدند روستای «المشیرفه شرقی» را از اشغال عناصر تروریستی خارج کنند و به کنترل خود در بیاورند. در جریان آزادسازی این روستا حدود ۳۰ تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند.

 

همزمان با آزادسازی این روستا، نیروهای جبهه مقاومت به پیشروی ها در این محور ادامه دادند و با عقب راندن تروریست ها توانستند، روستای «الشاکوسیه» را هم به کنترل خود در آورند.

2101083 - طوفان یگان‌های پهپادی جبهه مقاومت و سپاه پاسداران در شمال استان حماه + نقشه میدانی

 

در ادامه این عملیات، نیروهای جبهه مقاومت تمامی ارتفاعات حومه این روستا را هم از اشغال تروریست های جبهه النصره خارج کردند؛ در جریان پاکسازی روستای «الشاکوسیه» و ارتفاعات حومه ۲۰ تروریست به هلاکت رسیدند.

 

خبرها حاکیست، یگان های پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از دو هفته گذشته وارد منطقه شده اند به شدت در حال هدف قرار دادن مواضع تروریست های جبهه النصره در مناطق مرزی استان حلب و ادلب هستند.

 

به گزارش میلیتاری نیوز، نیروهای جبهه مقاومت با پشتیبانی جنگنده های روسی در حال پیشروی به سمت روستاهای «رسم الداب و الرهجان» هستند؛ یگان موشکی جبهه مقاومت هم به شدت در حال کوبیدن مواضع  تروریست ها است.

 

از محور شمال شرق و جنوب روستای «المشیرفه شرقی» خبر می رسد، نیروهای جبهه مقاومت خود را برای عملیات پاکسازی دو روستای «دوش، حسرات» آماده می کنند.

 

روستای «دوش» در اشغال تروریست های جبهه النصره و روستای «حسرات» در اشغال تروریست های داعش است؛ در مقطع فعلی فاصله نیروهای جیهه مقاومت  از این محور با فرودگاه «ابوظهور» حدود ۴۴ کیلومتر است.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.