×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2084332 - رئیس جمهور آمریکا قدرت سپاه را از نظامیان خود سؤال کند/ تجزیه کشورهای اسلامی منطقه را برنمی‌تابیم/ کشور یکپارچه عراق قابل تفکیک و تجزیه شدن نیست

به گزارش میلیتاری نیوز، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم‌صفوی بعد از ظهر امروز در اختتامیه اولین جشنواره فضای مجازی و رسانه کنگره شهدای دانشجوی آذربایجان‌شرقی که به همت دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان شرقی برگزار شد با بیان رمز پیروزی ایران در تداوم دفاع مقدس و فرهنگ جهاد و شهادت گفت: هم اکنون نسل دوم و سوم فرزندان دلیر ایران در جبهه مقاومت اسلامی به دفاع استراتژیک ایران عمق بخشیده و ناقوس نابودی رژیم صهیونیستی جنایتکار را به صدا درآورده‌اند.

وی افزود: استمرار دفاع از بلاد اسلامی و روحیه جهادی و شهادت‌طلبی در میدان دفاع از عتبات عالیات در عراق و دفاع از حرم حضرت زینب(س) توسط شهدای مدافع حرم، سرکوب تروریسم تکفیری و شکست ائتلاف آمریکا و صهیونیست‌ها و برخی از کشورهای منطقه در سوریه و عراق ثابت کرد که جوانان ما در مسیر رشد و تکامل معنوی، عقلانی و بالندگی آرمان‌های انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران تا رسیدن به امنیت پایدار در منطقه و تمدن نوین اسلامی ایران هستند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا اضافه کرد: امتی که رهبری متقی، خردمند و شجاع همچنین جوانانی آماده فداکاری در راه ارزش‌ها دارد، در برابر هیچ  قدرتی شکست نخواهد خورد و این خون شهیدان است که راه کربلا را برای مراسم اربعین حسینی باز کرده است.

رحیم‌صفوی افزود: ان‌شاء‌الله خون شهدای مدافع حرم راه قدس را بر مسلمانان باز خواهد کرد و جمله عرفانی و راهبردی حضرت امام(ره)که فرمودند، «راه قدس از کربلا می‌گذرد» را به حول و قوه‌الهی تحقق خواهد بخشید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت ترویج علوم و معارف دفاع مقدس در فضای مجازی گفت: علوم و معارف دفاع مقدس و فرهنگ جهاد و شهادت  یک مفهوم عارفانه، عالمانه و هوشمندانه برخاسته از جهان‌بینی قرآنی و اسلام ناب محمدی است و ما و شما دانشگاهیان باید رسالت خودمان بدانیم  که این تفکر برتر و مفهوم عمیق را در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های بر خط و رسانه‌های تصویری ترویج دهیم.

رحیم‌صفوی افزود: اگر بتوانیم فرهنگ و معارف دفاع مقدس و سیره عملی شهدای عالی‌مقام خودمان را با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و نرم‌افزارهای ارتباطی نهادینه‌سازی کنیم، آن وقت فضای مجازی مهم‌ترین رکن مقابله با دشمن خواهد بود.

تقویت هویت انقلابی و اسلامی ملت ایران  مهم‌ترین راهکار مقابله با استحاله فرهنگی در فضای مجازی

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به استحاله فرهنگی جوانان توسط دشمنان در فضای مجازی گفت: یکی از برنامه‌های اصلی دشمنان در فضای مجازی، استحاله فکری و  از بین بردن ریشه‌های فرهنگی و اجتماعی ملت ایران است، آنها این کار را با هویت‌سازی انجام می‌دهند، بنابراین راه تقابل با این توطئه، تقویت هویت انقلابی و اسلامی ملت ایران است.

رحیم‌صفوی با بیان ضرورت برنامه‌ریزی اصولی در فضای مجازی افزود: نسل اول انقلاب اسلامی با مقاومت و ایثار با خلق حماسه تن در برابر تانک، به دشمن اجازه «تصرف سرزمین ایران» را نداد، اکنون نسل دوم و سوم انقلاب نیز نباید به دشمن اجازه «تصرف افکار و اذهان» را بدهند؛ شما دانشجویان نباید اجازه بدهید سواره نظام جنگ نرم آمریکا، قلب‌های مردم را فتح کند.

وی تاکید کرد: فرهنگ شهادت و آموزه‌های دفاع مقدس می‌تواند به مثابه یک دژ مستحکم در برابر این هجوم نرم ایستادگی کند. همه جوانان و دانشجویان ما باید به این باور برسند امروز در میدان جهاد کبیر فرهنگی قرار دارند که بدون برنامه‌ریزی، عقلانیت، نورانیت و به‌کارگیری علم و دانش روز نمی‌توان در آن صحنه نبرد پیروز شد. 

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا افزود: آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص)، صراط مستقیم اهل بیت(ع) و فرهنگ غنی جهاد و شهادت، معرفت و ذخیره‌ای است که می‌تواند تمدن جدید ایران اسلامی و سیمای بشریت و آینده جهان را شکل‌دهی کند.

ایران  تجزیه کشورهای اسلامی منطقه را برنمی‌تابد/ ملت، دولت و کشور یکپارچه عراق  قابل تفکیک و تجزیه شدن نیست

رحیم‌صفوی در ادامه و در تشریح مسائل منطقه و جهان گفت: به فضل الهی و با تسلط دولت، ارتش و نیروهای حشدالشعبی عراق بر منطقه کرکوک، توطئه تجزیه عراق با شکست مواجه خواهد شد و عوامل جاه‌طلب وابسته به آمریکا و صهیونیسم در شمال عراق که به دنبال قهرمان شدن بودند، به این نتیجه خواهند رسید که ملت و دولت و کشور یکپارچه عراق قابل تفکیک و تجزیه شدن نیست و ایران هم تجزیه کشورهای اسلامی منطقه را برنمی‌تابد.

رئیس جمهور آمریکا فاقد بینش راهبردی است/ قدرت جهنمی آمریکا رو به افول  و فرسایش است

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به سخنان چند روز گذشته رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد: سخنان چند روز گذشته رئیس جمهور آمریکا بار دیگر ثابت کرد که او فاقد بینش راهبردی نسبت به مسائل جهانی خصوصاً منطقه غرب آسیاست و رئیس جمهور آمریکا باید بداند دوران زورگویی و عربده‌کشی از موضع یک ابرقدرت سال‌هاست که به پایان رسیده و قدرت جهنمی آمریکا رو به افول و فرسایش است.

رحیم‌صفوی افزود: در مقابل به فضل و عنایت الهی قدرت نظام اسلامی و وزن ژئوپلیتیکی و اعتبار بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در مقیاس منطقه‌ای و جهانی رو به افزایش است و رئیس جمهور آمریکا که به دنبال گرفتن امتیازات جدید از ایران  است، با این سخنرانی و به اصطلاح خودشان راهبرد جدید و به کارگیری اصطلاح غلطی راجع به خلیج همیشه فارس، دچار خطای استراتژیک شده است.

وی اضافه کرد: آمریکایی‌ها باید بدانند قدرت موشکی و مسائل منطقه همچون سوریه و عراق که به امنیت ملی ایران و امنیت منطقه مربوط می شود قابل معامله نیستند و آمریکایی‌ها هستند که مجبور به عقب‌نشینی هم در مواضع سیاسی و هم تحریم‌های ظالمانه علیه ایران خواهند شد و پس از سخنان ابلهانه اخیر، مقابله با آمریکا تبدیل به گفتمان ملی در ایران شده  است و قوای سه گانه و نیروهای مسلح و ملت هوشمند ، صبور و شجاع ایران با هدایت قائد عظیم‌الشان انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای برای هرگونه شرائطی خود را آماده کرده‌اند  و به حول و قوه الهی ملت ایران پیروز این صحنه خواهد شد.

رئیس جمهور آمریکا قدرت سپاه را از نظامیان خود سئوال کند/ پیوستگی ملت با سپاه پاسداران و نیروهای مسلح اساس اقتدار نیروهای مسلح ایران است

 دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به تروریستی نامیدن سپاه به‌عنوان اشتباه دیگر رئیس جمهور آمریکا گفت: به رئیس جمهور آمریکا پیشنهاد می‌کنم ، قدرت سپاه را از نظامیان خودش در عراق و سوریه و خلیج فارس سوال کند و بداند که پیوستگی ملت با سپاه پاسداران و نیروهای مسلح اساس اقتدار نیروهای مسلح ایران است و سپاه پاسداران یکی از ارکان قدرت دفاعی و ملی ایران است.

سرلشکر صفوی افزود: آمریکایی‌ها تحولات ایران و منطقه  را درک نمی‌کنند و به نوعی دچار عقب‌افتادگی ذهنی هستند  و آنها شکست‌های پی در پی از ایران خورده‌اند و ما نیز نبایستی هیچگاه از توطئه آمریکایی‌ها و عوامل آنها همچون صهیونیست‌ها غافل شویم و همیشه بایستی هوشیار باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.