×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

 به گزارش میلیتاری نیوز، در آستانه چهاردهمین سالگرد تاسیس سازمان پدافند غیرعامل سردار جلالی رئیس این سازمان با حضور در جمع مدیران معاونت سیما ضمن قدردانی از همکاری های رسانه ملی از اهداف، برنامه ها و فعالیت های این مرکز سخن گفت.

وی با اشاره به تهدیدات نوین خصوصا در فضای مجازی گفت: جامعه امروزی ما با تهدیدات متعددی همچون فضای مجازی، گوشی های هوشمند، مواد غذایی تراریخته، لوازم آرایشی و بهداشتی غیر استاندار و… روبه روست. شناسایی این تهدیدات از یکسو و آموزش و اطلاع رسانی آن به جامعه از سوی دیگر وظیفه ای خطیر به شمار می رود، که به شما محول شده است.

2076364 - ساخت سریال با موضوع پدافند غیر عامل +عکس

سردار جلالی با تبیین مفهوم پدافند غیرعامل تاکید کرد: عموم مردم آشنایی چندانی با دایره اختیارات سازمان پدافند غیرعامل ندارند و آن را سازمانی شبه نظامی و در برخی موارد نظامی می دانند، در حالی که این سازمان وظیفه دارد تا از مردم در برابر حوادث و تهدیدهای طبیعی و غیرطبیعی محافظت نماید.

2076365 - ساخت سریال با موضوع پدافند غیر عامل +عکس

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور موضوعاتی نظیر استحکامات شهرها، زیرساخت ها، پدافند سایبری، مدیریت بحران ها و.. را از مهمترین وظایف این سازمان دانست و افزود: حضور کارشناسان ما در برنامه های مختلف از حساسیت رسانه در زمینه آموزش و تبیین اقدامات پیشگیرانه خبر می دهد.

2076366 - ساخت سریال با موضوع پدافند غیر عامل +عکس

وی در خاتمه با ابراز امیدواری مبنی بر اطلاع رسانی صحیح، سطح هوشیاری جامعه در مورد تهدیدات مختلف اجتماعی، زیست محیطی، اقتصادی و… ارتقاء آن از ساخت مجموعه ای نمایشی در زمینه فعالیت های این سازمان خبر داد.

2076362 - ساخت سریال با موضوع پدافند غیر عامل +عکس

یادآور می شود در این جلسه که به ریاست رضا پورحسین قائم مقام معاون سیما برگزار شد، مدیران این معاونت با تاکید برضرورت اطلاع رسانی در زمینه پدافند غیرعامل به رئیس این مرکز قول همکاری های بیشتر دادند.

2076363 - ساخت سریال با موضوع پدافند غیر عامل +عکس

منبع: پایداری ملی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.