×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

1891036 - سوریه از سازمان ملل خواست جلوی جنایت‌های ائتلاف آمریکا را بگیرد

به گزارش میلیتاری نیوز به نقل از  خبرگزای رسمی سوریه «سانا»، وزارت خارجه سوریه امروز سه شنبه در نامه‌هایی جداگانه به سازمان ملل متحد و شورای امنیت جنایت‌های این ائتلاف علیه غیر نظامیان سوری به شدت انتقاد کرد.

در این نامه‌ها آمده است: «سوریه به شدت جنایت‌هایی را که ائتلاف بین‌المللی ضد داعش [به رهبری آمریکا] و گروه‌های تروریستی در حق غیر نظامیان سوریه و حملات آن‌ها به زیرساخت‌های سوریه مرتکب می‌شوند، محکوم می‌کند».

وزارت خارجه سوریه از شورای امنیت سازمان ملل خواست به مسئولیت‌های خود در قبال حفظ صلح و امنیت بین‌المللی و متوقف کردن جنایت‌های ائتلاف آمریکا علیه شهروندان خود و الزام طرف‌های بین‌المللی به اجرای قطعنامه‌های ویژه شورای امنیت در خصوص مقابله با تروریسم به ویژه قطعنامه ۲۲۵۳ عمل کند.

گفتنی است جنگنده‌های ائتلاف آمریکا امروز سه شنبه در دو نوبت غیرنظامیان سوریه در شهر رقه را هدف قرار دادند که بر اثر آن دستکم ۲۱ نفر کشته و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

نیروهای کُرد موسم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» به کمک ائتلاف آمریکا از چند ماه گذشته شهر رقه، مرکز داعش در سوریه را به محاصره خود درآورده‌اند.

ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا در این مدت‌ صدها نفر غیر نظامی را به اشتباه هدف قرار داده‌اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.