×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

1892597 - سرلشکر باقری درگذشت سردار حسین اردستانی را تسلیت گفت

به گزارش میلیتاری نیوز، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی درگذشت سردار حسین اردستانی، رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس را تسلیت گفت. متن پیام سرلشکر باقری به این شرح است:

انالله و اناالیه راجعون

خبر درگذشت آقای دکتر حسین اردستانی رئیس فقید و متعهد مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس موجب تأثر و تألم فراوان گردید. بی‌تردید دکتر اردستانی از طلایه‌داران برجسته تاریخ‌نگار دفاع مقدس و از محققان، نویسندگان و راویان پرتلاش و متفکر این حوزه به شمار می‌رود که پس از جنگ تحمیلی استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران، رسالت خود را «زینبی» یا به تأسی از بانوی قهرمان کربلا و عاشورا، فعالیت در عرصه ثبت راستین و دقیق ۸ سال دفاع مقدس و حقایق و واقعیات تاریخ‌ساز و الهام‌بخش آن را برگزید.

اینجانب تلاش‌های ماندگار و آگاهی‌بخش آن عزیز ازدست‌رفته را پاس داشته و با غم و اندوه ناشی از فقدان غم‌انگیزش، این ضایعه ناگوار را به محضر فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس، همسر و دو یادگار گرانقدر مرحوم اردستانی تسلیت عرض نموده و ضمن طلب غفران و رضوان الهی برای آن مرحوم، صبر و شکیبانی بازماندگان معزز را از درگاه خدای سبحان مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

منبع: فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.