×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2072544 824 - آغاز به کار بیمارستان صحرایی سپاه در عسلویهبه گزارش میلیتاری نیوز، در راستای ارائه خدمات درمانی به افراد محروم و نیازمند، نیروی دریایی سپاه بیمارستان صحرایی را در منطقه چاه مبارک عسلویه راه‌اندازی کرد.

عبدالله نادری فرماندار عسلویه در آیین راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در  منطقه چاه مبارک عسلویه با بیان اینکه سپاه در عرصه‌های مختلف خدمات قابل توجهی به جامعه هدف ارائه کرده است، اظهار داشت: سپاه علاوه بر حفظ امنیت خدمات بسیار خوبی به مردم به‌ویژه در نقاط محروم ارائه می‌کند.

وی با اشاره به راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در چاه مبارک عسلویه با تلاش نیروی دریایی سپاه، تصریح کرد: سپاه علاوه بر ایجاد و حفظ امنیت  آب‌های خلیج فارس و تأسیسات عظیم منطقه، خدمات درمانی در راه‌اندازی بیمارستان صحرایی به مردم ارائه می‌کند که کار بسیار ارزشمندی است.

فرماندار عسلویه با قدردانی از سپاه در توجه به مناطق محروم و مردم نیازمند، تأکید کرد: سپاه منشأ خدمات بسیاری برای نظام و مملکت بوده و در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره امنیت پایدار کشور را تضمین کرده است.

نادری تأکید کرد: حضور سپاه در منطقه چاه مبارک قطعا می‌تواند در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و امنیتی مؤثر و پر برکت باشد.

وی با بیان اینکه بیمارستان صحرایی در منطقه چاه مبارک عسلویه با تلاش نیروی دریایی سپاه ایجاد شده، خاطرنشان کرد: در این بیمارستان، خدمات درمانی کلینیکی شامل درمانگاه عمومی، تخصصی، رادیولوژی و داروخانه ارائه می‌شود.

فرماندار عسلویه، افزود: در بیمارستان صحرایی یاد شده تخصص‌هایی مانند اطفال، ارتوپدی، جراحی عمومی، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی، رادیولوژی و دندان‌پزشکی مستقر است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.