×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2051425 215 - نهایی شدن فروش بالگرد به کویت+عکس
به گزارش میلیتاری نیوز، شرکت ‘ایرباس هلیکوپتر’ اعلام کرده است ارزش این قراردادها یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون یورو بوده و رایزنی های مقدماتی پیش ازاین میان کویت و فرانسه انجام شده بود.
 

این بالگردها درکارخانه مارینیان درجنوب فرانسه تولید می شوند. همچنین براساس قرارداد، خلبانان و نیروهای فنی و نگهداری این بالگردها به مدت دوماه آموزش خواهند دید.

دولت کویت همچنین در راستای افزایش توانمند نظامی، قرارداد جدیدی را با آمریکا جهت خرید تجهیزات دفاعی امضا کرد.
 
ارزش قراراد جدید کویت با آمریکا یک میلیارد وهفتصد میلیون دلار خواهد بود که شامل خرید ۲۱۸ دستگاه تانک پیشرفته از نوع ‘M1A2 ‘ است.
 

همچنین بر اساس این توافق کارشناسان وزارت دفاع آمریکا نسبت به برگزاری دوره های آموزشی برای نیروهای مسلح کویت جهت استفاده از این تانک ها اقدام خواهند کرد.

برای اجرای این قرارداد، شرکت های بزرگ تسلیحاتی همچون ‘لاکیهید مارتین’ مشارکت می کنند.
 
وزارت دفاع کویت همچنین برای تقویت توانمندی های دفاعی خود ۲۸جنگنده نظامی جدید از اتحادیه اروپا به ارزش بیش از هشت میلیارد دلار خریداری می کند.
 
2051695 126 - نهایی شدن فروش بالگرد به کویت+عکس 
 
قراردادی که کویت با طرف اروپایی امضا کرده به گونه ای است که جنگنده های ‘یورو فایتر’ مطابق با مشخصات اقلیمی کویت ساخته شود و علاوه بر آن طرف اروپایی متعهد می شود که نسبت به راه اندازی پایگاه نظامی با امکانات کامل اقدام نماید که شامل اعزام کارشناسان نظامی به کویت برای آموزش خلبانان این کشور می شود.
 

ایتالیا نیز قرار است آموزش هایی را به ارتش کویت در زمینه جنگ الکترونیک ارایه کند.
با خرید این هواپیماهای جنگی، کویت هشتمین کشور درجهان و سومین کشور در خاورمیانه می شود که این نوع جنگنده را در اختیار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.