×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیتی صادر کرد.

2021155 776 - ارتش ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت

به گزارش میلیتاری نیوز، در پی ارتحال یار دیرین حضرت امام خمینی(ه)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، آیت الله هاشمی رفسنجانی، ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تسلیتی صادر و در آن، درگذشت ایشان را که سال‌های متمادی در راه اعتلای آرمان‌های نظام و انقلاب تلاش وافر کرد، ضایعه‌ای بزرگ برشمرد.

در ادامه این پیام آمده است: خبر درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، که نمونه‌‌ای از مبارزان انقلابی و تکیه گاهی مطمئن برای نظام، کشور و انقلاب بود، غمی بزرگ می باشد که جامعه را سوگوار نمود.

این پیام می‌افزاید: این مبارز نستوه با مبارزات خود در سال‌های پیش از پیروزی انقلاب و در جریان آن و نیز در دوران دفاع مقدس از خود چهره ای ماندگار در تاریخ بر فراز و نشیب کشور و انقلاب ترسیم نموده بود که باعث شد برگ های درخشانی به زندگی این مبارز انقلابی افزوده شود.

ارتش در ادامه پیام خود آورده است: مسئولیت‌های مختلف این شخصیت سیاسیِ انقلاب اسلامی از روزهای پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تا ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و از همه مهمتر مسئولیت های مختلف در دوران دفاع مقدس؛ از ایشان شخصیتی تأثیر گذار در تاریخ انقلاب اسلامی و دارای پرونده‌ای مشحون از تلاش و فعالیت‌های گوناگون ساخته بود.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان پیام خود، ضمن تسلیت درگذشت این مجاهد
خستگی ناپذیر به رهبر معظم انقلاب اسلامی(مد ظله العالی)، ملت شریف و قدرشناس ایران و خانواده ایشان، از پروردگار بزرگ، غفران و رحمت الهی برای آن مرحوم خواستار است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.