×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

1952655 766 - مذاکره آلمان برای فروش کشتی های جنگی به کویت

به گزارش میلیتاری نیوز، کارل برگنر سفیر آلمان در کویت طی گفت وگویی با اشاره به اینکه کشورش همزمان با دیگر کشورهای غربی به دنبال توسعه همکاریهای نظامی اش با کویت است، گفت: کویت و آلمان برای فروش کشتی های جنگی به طرف کویتی وارد مذاکره شده و برلین قرار است در مناقصه هایی که در این زمینه برگزار می شود، مشارکت کند.
 
به نوشته نشریه الانبا، این مقام آلمانی همچنین با اشاره به همکاریهایی که آلمان برای فروش جنگنده های ‘یورو فایتر’ به کویت انجام می دهد، افزود: این جنگنده ها از کشور ایتالیا خریداری می شود و آلمان در روند تسهیل اجرای این قرارداد همکاری کرده است و علاوه بر آن تعدادی از کارشناسان نظامی را برای آموزش نیروهای امنیتی کویت به این کشور اعزام کرد.
 
همچنین کارشناسان نظامی آلمانی نیز برای برگزاری دوره های آموزشی برای نیروهای کویتی در اردوگاه نظامی عریفجان محل استقرار نظامیان آمریکایی در کویت، حضور دارند. این کارشناسان برای نخستین بار برای همکاری با نیروهای مسلح کویت در این کشور حضور یافته اند.
 
مسئولان وزارت کشور کویت از بیم وقوع حوادث تروریستی و به ویژه پس از شناسایی و متلاشی کردن یک تیم وابسته به گروه داعش٬ تدابیر امنیتی در تاسیسات این کشور را تشدید کردند و با کشورهای غربی برای برگزاری دوره های آموزشی همکاری می کنند.
 
وزارت کشور کویت در چند ماه گذشته با شناسایی چند گروه تروریستی اعضای آن را بازداشت و از وقوع انفجار و عملیات خرابکارانه جلوگیری کرد. در آخرین مورد از این بازداشت ها، یک خدمت کار منزل اهل یکی از کشورهای حوزه جنوب شرق آسیا، به اتهام پیوستن به داعش و طراحی عملیات انفجاری در کویت دستگیر شد.
 

کویت به دلیل حضور تعداد زیادی از افراد تندرو سلفی و تروریست هایی که از عراق و سوریه بازگشته اند، همواره در معرض تهدید قرار دارد.

برچسب ها : , , , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.