×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

1504718 867 - رونمایی پوتین از جدیدترین فن آوری نظامی روسیه

به گزارش میلیتاری نیوز و به نقل از «راشاتودی»، آخرین فن آوری نظامی سرویس امنیتی روسیه به شکل خوردوی خفاشی است که «مجازاتگر» خوانده میشود. این زره پوش غول پیکر مورد بازدید پویتن قرار گرفت.

روسها این خودروی زره پوش جنگی را در پاسخ به خودروی آمریکایی «هاموی» ساخته اند. ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه روز جمعه از آخرین خودروی عملیات ویژه در مسکو که توسط سرویس امنیتی فدرال ساخته شده بازدید کرد.

خصوصیت چشمگیر این خودرو شباهتش به خودروی افسانه‌ای بتمن است. «الکساندر بورتنیکف»،مدیر سرویس امنیتی فدرال، پوتین و وزیر دفاع را در بازدید از این خوروی عظیم الجثه همراهی میکرد .این خودرو مورد تحسین مقامات رسمی قرار گرفت.

اگرچه شایعاتی پیرامون ساخت این خودرو سالها در جریان بود،اما تا این اواخر جزییاتی راجع به ساخت آن افشا نشده بود.این خودرو ظرفیت ۱۰ نفر را دارد و به شکل V ساخته شده به طوریکه قابلیت از بین بردن امواج انفجار و یا موشک را داشته باشد.

  1. علی

    واقعا در کپی کردن استاد هستید.والبته ازدنیا تقریبا۳ ماه عقب تشریف دارید.این خبر مال خیلی وقت پیش بوده رعایت کنید.حداقل تحت عنوان بازخوانی اخبار پوشش بدهید اینهارا واقعا درشان یک سایت خبری نظامی نیست.شما اسم سایتتان نیوز دارد یعنی وقایع جدید خبر جدید کجاش جدید هست اینها.حق کپی رایت رعایت کنید منابع را ذکر کنید اکثرا مربوط به مشرق است مردم متوجه می شوند.سپاس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.