×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

1935165 311 - امضاء ۴۰ میلیارد دلار قرارداد در نمایشگاه ژوهای چین

به گزارش میلیتاری نیوز، این نمایشگاه از روز اول تا ششم نوامبر امسال (۱۱ الی ۶ آبان ماه جاری) در شهر «جوهای» واقع در استان «گوانگ دونگ» در جنوب چین برگزار شد و بر اساس اخبار منتشر شده در پایان آخرین روز فعالیت آن، در مجموع ۴۰۲ قرارداد امضا شده است.
این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه هوایی بین المللی چین در عرصه هوانوردی و علوم هوافضا محسوب می شود که ۷۰۰ غرفه دار از ۴۲ کشور و منطقه جهان در آن شرکت کردند و شمار کارشناسان، مسئولان و دست اندرکاران صنایع هوایی در آن به ۴۰۰ هزار نفر رسید.
در مجموع ۱۵۱ فروند هواپیما از مدل های مسافربری، نظامی و ترابری در آن به نمایش گذاشته شد که مهمترین آن جنگنده «جی ۲۰» رادارگریز چین بود که در روزهای نخست نمایشگاه پرواز نمایشی انجام داد.
در این نمایشگاه مشتریان ۱۸۷ هواپیما خریداری کردند که یکی از بزرگترین سفارش ها به شرکت «کوماک» چین داده شد که شامل ۴۰ فروند هواپیمای مسافربری «آ آر جی ۲۱ ـ ۷۰۰» و دو فروند هواپیمای مسافربری ۵۶ سرنشین مدل «سی ۹۱۹» بود.
برپایی این نمایشگاه در حالی صورت گرفت که چین موفق شد در این دوره برای نخستین بار مجموعه ای از تجهیزات پیشرفته زمینی، هوایی و دریایی خود را نیز به نمایش بگذارد.
از جمله اینکه در نمایشگاه مزبور مدل های مختلفی از موشک های توسعه یافته چین از موشک های کروز گرفته تا موشک های مافوق صوت به نمایش گذاشته شد که گفته می شود چین قصد فروش آنها را در بازار بین المللی دارد.
با توجه به افزایش مناقشات چین با ژاپن و آمریکا در دریاهای جنوبی و شرقی، نمایشگاه امسال با حضور بسیاری از تسلیحات پیشرفته هوایی، زمینی و دریایی چین برگزار شد که به نوعی نشان دهنده اقتدار و قدرت نمایی این کشور بود.
شرکت کوماک چین در این نمایشگاه یک مدل هواپیمای مسافربری را نیز که با روسیه طراحی شده است به نمایش گذاشت که گفته می شود با ساخت آن اتکای کشورها به بویینگ و ایرباس کاهش خواهد یافت.
نمایشگاه مذکور در نوع خود بزرگترین نمایشگاه بین المللی چین به حساب می آید که شرکت های مشهور پروازی و هوایی دنیا در آن شرکت می کنند.

دوره بعدی نمایشگاه بین المللی هوا فضا «جوهای» در ماه نوامبر سال ۲۰۱۸ برگزار می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.