×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

به گزارش میلیتاری نیوز، پرتاب مکرر موشک های بالستیک و آزمایش های هسته ای کره شمالی باعث شده تا دولت کره جنوبی اعلام کند از وضعیت کنونی نگران است و باید خود را برای تامین امنیت کشور از هر نظر تجهیز نماید.
 
به همین سبب نظامیان کره جنوبی و «پارک گئون هی» رئیس جمهوری این کشور بر این باورند که باید سامانه های موشکی و ردیابی موشکی را برای مهار کره شمالی تقویت کرد.
 
موشک های «تاروس» از نوع موشک های هوا به زمین هستند که کره جنوبی می خواهد از آنها در صورت لزوم برای هدف قرار دادن تاسیسات موشکی و هسته ای کره شمالی استفاده کند.
 
کره جنوبی چندی قبل اعلام کرد که در صورت هر گونه حرکت هجومی پیشدستانه کره شمالی، پیونگ یانگ پایتخت آن کشور را به موشک می بندد.
 
وزارت دفاع کره جنوبی در تارنمای خود آورده است که خرید ۹۰ فروند موشک تاروس هوا به زمین بخش از خریدهای نظامی کلان این کشور برای آینده است.
 
خبرگزاری یونهاپ به نقل از وزارت دفاع آورده است که پس از آزمایش هسته ای ماه گذشته کره شمالی، تصمیم گرفته ایم ۱۷۰ فروند موشک تاروس را در اختیار نیروی هوایی قرار دهیم.
 
1882113 554 - کره جنوبی به دنبال خرید موشک تاروس+عکس 
 
اگر این اقدام صورت گیرد نیروی هوایی کره جنوبی اولین نیروی هوایی قاره آسیا خواهد بود که به این موشک های آلمانی با برد ۵۰۰ کیلومتر مجهز می شود.
 
موشک ها از مدل «کروز» هستند و به طور خودکار ردیابی و جهت یابی را انجام می دهند. قدرت نفوذ این سلاح به گونه ای است که تا شش متر در عمق زمین نفوذ می کند.
 
کره جنوبی همچنین به دنبال خرید موشک های قطری موسوم به «اس دی بی» است که می تواند در هر شرایط آب و هوایی در فاصله ۶۰ کیلومتر اهداف سیار را هدف قرار دهد.
 

کره جنوبی قصد دارد جنگنده های اف ۱۵ خود را با این بمب ها مجهز کند تا بتواند سکوهای سیار موشکی کره شمالی را هدف بگیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.