×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

1808696 981 - ناو چند منظوره پاکستان به آب انداخته شد+عکسبه گزارش میلیتاری نیوز، نیروی دریایی پاکستان در آستانه مانور دریایی بین المللی که در جنوب این کشور برگزار می‌شود ناو چند منظوره خود را با حضور نواز شریف نخست وزیر و مقامات دولت ایالتی سند به آب انداخت.

این کشتی ۱۷ هزار تنی نیروی دریایی پاکستان که از نوع «آگوستا» است و به کمک ترکیه ساخته شده، علاوه بر برخورداری از قابلیت‌های نظامی و حمل بالگرد، از قابلیت حمل مقدار زیادی کالا و سوخت برخوردار است.

نام جدید نیروی دریایی پاکستان با حضور نواز شریف نخست وزیر و سروزیر ایالت سند در بندر کراچی ساخته و به آب انداخته شد.

نیروی دریایی ارتش پاکستان قصد دارد رزمایش دریایی بین المللی «اَمان ۱۷» را در روزهای ۲۲ تا ۲۶ بهمن ماه سال جاری در آبهای جنوبی این کشور برگزار کند.
1808700 586 - ناو چند منظوره پاکستان به آب انداخته شد+عکس

نیروی دریایی پاکستان، از ۷۱ کشور از سراسر جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران، برای شرکت در این رزمایش دعوت به عمل آورده است.

تقویت آمادگی دفاعی-نظامی-لجستیکی نیروهای دریایی کشورهای شرکت کننده، تقویت همکاری در حوزه نیروی دریایی ، تبادل تجربیات و تقویت امنیت منطقه‌ای، مانور سوختگیری سریع در دریا و عملیات ویژه جنگنده‌ها و بالگردهای نظامی با کمک ناوهای هواپیما‌بر از جمله مهم ترین اهداف این رزمایش اعلام شده است.

انتظار می‌رود ترکیه، آمریکا و روسیه در این رزمایش شرکت کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.