×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

1790185 744 - سرتیپ شرفی: دشمنان جنگ‌های ترکیبی‌‌‌ علیه ایران ‌راه انداخته‌اند

به گزارش میلیتاری نیوز، امیر سرتیپ دوم کیومرث شرفی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدا (ع) در تبریز با اشاره به اینکه نیروهای مسلح ما دژهای تسخیرناپذیر امت‌اند، اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، مدافعان سرسخت ولایت و حریم اسلام و حرم اهل‌بیت (ع) بوده و لشکریان به‌فرمان خدا دژهای تسخیرناپذیر امت‌اند که امروز عزت دین و زینت رهبری و ولایت هستند.

وی با یادآوری حضور نیروهای مؤمن و فداکار در نیروهای مسلح و به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، ارتش امروز یک ارتش متدین و مردمی است و به‌عنوان ذوالفقار ولایت آماده فداکاری در راه انقلاب و ولایت است.

فرمانده قرارگاه منطقه شمال غرب نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه حضور ولی‌فقیه بر فرماندهی نیروهای مسلح، امتیازی نسبت به سایر نیروهای مسلح در جهان است، خاطرنشان کرد: پیروزی‌های رزمندگان و نیروهای مسلح  در دوران هشت سال دفاع مقدس و پیروزی‌های امروز در مصاف با تروریست‌های تکفیری، حول ۳ محور اسلام، ولایت و پشتیبانی مردم عزیز بوده است.

وی با یادآوری اینکه نیروهای مسلح ما تلاش دارد به «کلمه الله» اعتلا بخشند، افزود: نیروهای مسلح به‌عنوان دژهای تسخیرناپذیری هستند که در جهت تحقق «کلمه الله» تلاش می‌کنند و این وجه تمایز نیروهای مسلح ما با سایر کشورهای دنیاست.

شرفی با تأکید بر اینکه افتخار نیروهای مسلح در فرمان‌بری از ولی‌فقیه آگاه و شجاع است، گفت: امروز جوانان ولایتمداری در  بدنه نیروهای مسلح حضور دارند که افتخار آنان در سبقت از همدیگر در دفاع از اسلام و حرم اهل‌ بیت (ع) و حضور داوطلبانه در میدان‌ها با عشق به رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: کینه دشمن نسبت به ما کم نشده و نباید به لبخندهای دشمنان اعتماد کنیم، چراکه امروز جنگ‌های ترکیبی با آمیزه‌ای از ترکیب تمام دسیسه‌ها را علیه ما راه انداخته‌اند و باید هوشیار باشیم تا دشمن را در تمام صحنه‌ها ناکام بگذاریم.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.