×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

به گزارش میلیتاری نیوز، این شبکه صهیونیستی گفت که در چارچوب این آزمایش، عملیات رهگیری موشک درفاصله ۷۵ کیلومتری با استفاده از سامانه دفاعی جدید ‘MRSAM’ که در فلسطین اشغالی به سامانه « باراک ۸» معروف است، صورت گرفت.

منابع دشمن صهیونیستی این آزمایش را « موفقیت آمیز» خوانده و گفتند که این سامانه دفاعی می تواند موشک های شلیک شده از دریا و هوا را رهگیری و نابود کند و امکانی برای واکنش به انواع تهدیدهای هوائی دیگر هم می باشد.

این شبکه صهیونیستی با بیان اینکه سامانه دفاعی باراک ۸ در هند آزمایش شده است، افزود: از این سامانه برای حمایت از تاسیسات اسرائیل در دریای مدیترانه در مقابل موشک های حزب الله لبنان استفاده خواهد شد.

1725590 787 - آزمایش موشک سطح به هوا در هند+عکس

براساس اعلام این شبکه، سامانه باراک ۸ بر روی کشتی های حامل موشک وابسته به نیروی دریائی اسرائیل با هدف حمایت از تاسیسات استخراج نفت وگاز در دریای مدیترانه نصب می شود تا با موشک های حزب الله که در جنگ دوم علیه لبنان از آنها برای نابودی کشتی ساعر ۵ استفاده کرد، مقابله شود.

شبکه دوم تلویزیون صهیونیستی افزود: از سامانه باراک ۸ همچنین برای مقابله با موشک های الیاخونت که سوریه در سال گذشته به آنها دست یافته است ، استفاده خواهد شد.

برد موشک یاخونت حدود ۳۰۰ کیلومتر است و همه بنادر اسرائیل و تاسیسات استخراج نفت وگاز آن را تهدید می کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.