×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

 

sherp atv in russia  - Sherp خودروی روسی که از دیوار راست هم بالا می رود

 Sherp خودروی روسی که از دیوار راست هم بالا می رود

شرپ ” SHERP ” نام خودرویی روسی است که قابلیت عبور از هر مانعی را داراست و می تواند برای کسانی که نیاز به عبور از مناطق صعب و سخت طبیعی را داشته بسیار مفید واقع شود . با کمی اغراق می توان گفت که این خودرو از دیوار راست هم بالا می رود .

آن چه مشاهده می کنید خودرویی کامیون شکل با چرخ های بزرگ است که قادر به انجام ماموریت های یاد شده می باشد . لاستیک های این خودرو فقط بزرگ نیستند بلکه قابلیت شناور شدن نیز داشته و دارای پاروهای کوچکی هستند که امکان حرکت در آب را نیز به آن می دهد .

sherp russian atv 1 - Sherp خودروی روسی که از دیوار راست هم بالا می رود

کشش این تایرها روی یخ به گونه ای ستودنی است به طوری که هیچ وسیله نقلیه دیگری در جهان از این نظر با آن قابل مقایسه نیست . نام این خودرو محکم و قوی SHERP است و اقتباس شده از طرحی است که آقای آلکسی گاراکاشیان در سال ۲۰۱۰ ارائه داده بود و شاسی آن از لوله های فلزی تشکیل شده بود .

در مورد SHERP  این گونه آمده است که باید آن را نسل جدیدی از همه جا رو ها حساب کرد که ضمنا قابلیت شنا کردن نیز داشته و عبور از باتلاق هم مشکلی برای آن مشکلی ایجاد نمی کند . برای شرپ عبور از موانعی با ارتفاع ۷۰ سانتی متر نیز امکان پذیر است . حال می خواهد این مانع صخره ای باشد یا درختان جنگلی که روی زمین افتاده و سقوط کرده اند.

sherp russian atv 2 - Sherp خودروی روسی که از دیوار راست هم بالا می رود

افرادی که با آن به انجام آزمایش پرداخته اند می گویند به جاهایی رفته اند که تاکنون پای هیچ بشری به آن نرسیده است همچون نقاطی ناشناخته سیبری در روسیه .

مشخصات کلی

سقف چادری ، گرمایش اتوماتیک در داخل کابین ، نمایشگرهای آنالوگی در جلوی داشبورد ، چراغ های جلو از نوع هالوژن ، درپوش تویی روی چرخ ها ، رنگ پوششی مخصوص برای بدنه دارای لایه ی محافظ و بادوام پلیمری ، باک سوخت به ظرفیت ۵۸ لیتر ، تکنولوژی عایق کاری و ایزولاسیون به منظور کاهش سر و صدای اطراف و انتقال حرارت موتور به داخل کابین ، کمربندهای ایمنی برای راننده و کلیه سرنشینان ، قوس ایمنی برای داخل کابین ، سیستم گریس کاری خودکار برای زنجیرهای SkF و سوپاپ های ساخت کینگ استون جهت تخلیه آب از بدنه از ویژگی های جالب و منحصر بفرد این خودروی همه جا رو محسوب می شود .

sherp atv in russia  - Sherp خودروی روسی که از دیوار راست هم بالا می رود

این خودرو همچنین دارای ۳۴۰۰ میلی متر طول ، ۲۵۲۰ میلی متر عرض و ۲۳۰۰ میلی متر ارتفاع است . جنس این بدنه از فولاد و وزن آن نیز ۱۳۰۰ کیلوگرم می باشد . سوخت مصرفی این خودرو گازوئیل است و توانایی حمل هزار کیلوگرم بار را نیز دارد .

sherp vs human  - Sherp خودروی روسی که از دیوار راست هم بالا می رود

از دیگر ویژگی های آن می توان به ظرفیت حمل ۴ سرنشین و سرعت حداکثری معادل ۴۵ کیلومتر در ساعت و سرعت حرکت بر روی آب معادل ۶ کیلومتر اشاره کرد . قابل ذکر است که قیمت این خودروی همه جا رو ۷۰ هزار دلار می باشد .

در ادامه شما را به دیدن تصاویری زیبا از این خودرو دعوت می کنیم :

sherp atv made by russia 1 - Sherp خودروی روسی که از دیوار راست هم بالا می رود

sherp atv ruusain vehicle  - Sherp خودروی روسی که از دیوار راست هم بالا می رود

 

  1. محمدی

    سلام
    چهار تا عکس گذاشته بودین ولی فقط یکی رو نشون داد رسیدگی کنید.

    • aria-moazeni

      بله حتما

    • M.L

      سلام
      اصلاح شد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.