×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

73838 - تصویربرداری پهپاد و زیردریایی ایرانی از ناو هواپیمابر آمریکایی

 

تصویربرداری پهپاد و زیردریایی ایرانی از ناو هواپیمابر آمریکایی 

 

در این رصد، پهپاد نیروی دریایی ارتش توانست علاوه بر تصویربرداری دقیق از سامانه‌های نصب شده در ناو مذکور، نسبت به ارسال همزمان این تصویر اقدام کند.

وی گفت: این نوع پهبادها ضمن دقت و سرعت بالا در شناسایی و رصد یگان‌های شناور، از توانمندی لازم به منظور انهدام اهداف مورد نظر در شرایط لازم برخوردار هستند.

.هم زمان زیردریایی غدیر هم در زیر آب از ناو آمریکایی فیلم برداری کرد

این زیردریایی در فاصله بسیار نزدیک و بدون جلب توجه ناو آمریکایی اقدام به این کار کرده و تصاویری بسیار واضح از این ناو هواپیمابر ضبط کرده است.

سخنگوی رزمایش در ادامه با تاکید بر هوشیاری یگان‌های شناور سطحی، زیرسطحی و پروازی نیروی دریایی در زمینه شناسایی انواع شناورها تصریح کرد: یک فروند زیردریایی کلاس «غدیر» این نیرو، مسئولیت شناسایی و تصویربرداری از ناو هواپیمابر ائتلاف را با نزدیک‌ترین فاصله ممکن به ناو مذکور با موفقیت به انجام رساند.

موسوی افزود: زیردریایی‌های بومی کلاس غدیر با دارا بودن سامانه های راداری کشف و شناسایی پیشرفته قادر هستند، با رعایت اختفای کامل تا کمترین فاصله ممکن به اهداف مورد نظر نزدیک شده و بدون هیچگونه احتمال تهدید و آسیب‌دیدگی، ماموریت خود را در سلامت کامل انجام دهند.

 به گفته امیر دریادار سید محمود موسوی معاون عملیات نیروی دریایی ارتش، این پهپاد علاوه بر قابلیت شناسایی، از توان رزمی نیز برخوردار بوده و امکان مقابله با تهدیدات را نیز داشته است.

[ad_2]

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.