×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

antonov 132 AN 132 saudi  (2) - آنتونوف 132 جدیدترین هواپیمای ترابری سعودی - اوکراینی

 

آنتونوف 132 جدیدترین هواپیمای ترابری سعودی – اوکراینی 

 

میلیتاری نیوز : شرکت اوکراینی آنتونوف با سرمایه گذاری و همکاری مشترک عربستان سعودی از اقدام برای یک پروژه جدید مشترک به منظور تولید یک هواپیمای ترابری چندمنظوره شبک با عنوان An-132 خبر دادند . پیش بینی شده که از این هواپیمای ترابری برای جابجایی 9 تن محموله در مسافت های کوتاه و متوسط بهره گرفته شود . 

البته در برنامه تولید هواپیما ، شکرت های بزرگی و معتبری از سراسر جهان همچون پرات اند ویتنی کانادا ، جنرال الکتریک ، هامیلیتون و … شرکت خواهند داشت . 

آنتونوف 132 جایگزینی مناسب برای هواپیماهای قدیمی ترابری سبک An-32 و An-26 خواهد بود . An-132 در مقایسه با دیگر هواپیماهای مزبور از امتیازاتی برخوردار است . به طوری که این هواپیما تا 1/7 برابر An-26 و 1/4 برابر An-32 قادر به جابجایی محموله خواهد بود . امتیاز بی همتایی که این هواپیما از ان برخوردار است نرخ رانش به وزن زیاد ان است که بهره عملیاتی فراوانی را برایش در مناطق کوهستانی و اقیلم های گرم فراهم می آورد . 

antonov 132 AN 132 saudi  (1) - آنتونوف 132 جدیدترین هواپیمای ترابری سعودی - اوکراینی

در کابین خلبان این هواپیما از یک نوع شیشه برای انطباق دو خلبان آن استفاده شده است . سیستم ناوبری این هواپیما ساخت شرکت هانی ول “honeywell” می باشد که تمام نیازهای این هواپیما را تامین و برطرف می کند.

پیش بینی گردیده است که این هواپیما قادر به نشست و برخاست از باندهای غیرآسفالت نیز می باشد علاوه بر این تخمین زده می شود که حدود 900 فروند از این هواپیما تولید و به فروش رسد . زمان اولیه برای ساخت این هواپیما سال 2017 اعلام شده است . 

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.