×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

35676544 - روسیه سامانه پیشرفته موشکی اس 400 را در سوریه مستقر می کند

 

روسیه سامانه پیشرفته موشکی اس 400 را در سوریه مستقر می کند

 

مسکو در واکنش به اقدام ارتش ترکیه در ساقط کردن جنگنده در حال عملیات روسیه علیه مواضع تروریست ها در سوریه، اعلام کرد که سامانه اس 400 پیشرفته ترین سامانه موشکی ارتش خود را در این کشور مستقر می کند.
ارتشبد سرگئی شایگو، وزیر دفاع روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد وزارت دفاع روسیه سامانه های موشکی پدافند هوایی اس400 را به پایگاه هوایی حمیمیم که محل استقرار هواپیماهای نظامی و سامانه های دفاعی روسی در سوریه است اعزام می کند.

با سقوط هواپیمای روسی توسط ارتش ترکیه که در خاک سوریه سقوط کرد، روسیه تدابیر شدید پیشگیرانه را برای تکرار چنین واقعه ای و حفاظت از جان نظامیان خود اتخاذ کرده است.

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه که ترکیه را همدست تروریست ها خوانده در واکنش به این اقدام گفته است: ساقط کردن جنگنده روسیه توسط ترکیه پیامدهای جدی در روابط با ما با این کشور خواهد داشت و همدستان تروریست ها از پشت به ما خنجر زدند. 

مجموعه های پدافند موشکی اس 400 یا تریومف پیشرفته ترین تسلیحات پدافند موشکی روسی است که قادر به هدف قرار دادن هواپیماها تا برد 400 کیلومتر و موشک های تاکتیکی تا شعاع 60 کیلومتری است. 

مسکو تا کنون این تسلیحات پیشرفته را به هیچ کشوری نفروخته است و صنایع نظامی روسیه مجموعه های اس 400 را برای نیازهای ارتش خود می سازند.

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.