×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

453454364 - بیش از 40 تروریست در چند استان دستگیر شدند

 

بیش از 40 تروریست در چند استان دستگیر شدند 

 

به گزارش خبرگزاری “ایسنا”، محمود علوی ضمن اعلام این مطلب با اشاره به دستگیری بیش از 10 نفر از عوامل تروریستی در 4 استان گلستان، مازندران، تهران و سیستان و بلوچستان گفت:

 دستگیری تروریست در دزفول , دستگیری تروریست ها در دستگیری تروریست های دانشمندان هسته ای 

آنها به دنبال این بودند که در برخی از استان‌ها از جمله عملیات تروریستی انجام دهند و خودروی افراد را به زور از آنها گرفته و آنها را به قتل رسانده بودند که همگی شناسایی و دستگیر شدند و بدین ترتیب عملیات‌هایی که بدنبال انجام آن بودند خنثی شد.
وی در ادامه عنوان کرد: همچنین 20 نفر از عوامل تروریستی که در غرب کشور به مقصد سوریه و عراق تحرکاتی داشتند نیز دستگیر شدند. 

 دستگیری تروریست در مشهد , دستگیری تروریست , 
وزیر اطلاعات در ادامه به تشریح اقدام تروریست‌ها در صفی‌آباد دزفول پرداخت و با یادآوری اینکه در این حادثه 2 نفر از که مشغول آماده سازی حسینیه برای مراسم عزاداری اباعبدالله‌ الحسین (ع) بودند کشته و 2 نفر مجروح شدند،‌ گفت: در فاصله‌ای بسیار کوتاه 14 نفر عوامل این حادثه تروریستی که 8 نفر از آنها ضارب اصلی بودند دستگیر شدند و در اختیار قوه قضائیه ایران قرار گرفتند. 

 دستگیری تروریستها , دستگیری تروریستهای سوریه , دستگیری تروریستهای سنندج
وی همچنین از دستیگری عوامل و خنثی شدن یک تیم تروریستی در سوسنگرد خبر داد و گفت: این تیم تروریستی که به فرمانداری و چند پاسگاه انتظامی حمله کرده بود شناسایی و عوامل آن دستگیر شدند و مشخص شد که مورد حمایت کشورهای مرتجع منطقه بودند. 

 دستگیری تروریست هسته ای , دستگیری تروریستها در خوزستان 

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.