×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

(CyPhy Works) - پهپاد پارک 1 Parc با سوخت نامحدود

 

پهپاد پارک 1 Parc با سوخت نامحدود

 

شرکت سایفای ورکس (CyPhy Works) آمریکا پهپادی تولید کرده است که از منبع سوختی نامحدود و تمام نشدنی استفاده می کند.

شرکت آمریکایی تولیدکننده‌ی پهپاد سایفای ورکس (CyPhy Works)، یک پهپاد با عمر باطری نامحدود و بی پایان تولید کرده است. این پهپاد برای شناسایی و فیلم برداری,عکس برداری مداوم هوایی آماده‌ی عرضه در بازار شده است. این پهپاد از نوع هگزراتور (Hexrotor) بوده و پارک1 (Parc) نام دارد و می‌تواند تا زمانی که به آن نیاز دارند به پرواز خود در هوا ادامه داده و بدون نگرانی از اتمام سوخت, تصویربرداری هوایی با کیفیت HD در منطقه‌ی مورد نظر بپردازد.اما با وجود نامحدود بودن مدت پرواز,اما منطقه‌ی پروازی پهپاد پارک محدود است یا به عبارتی برد کنترل این پهپاد کوتاه است. پارک حداکثر می‌تواند 3 کیلومتر از پایگاه دور شده و اطلاعات را با سرعت 10 مگابیت در ثانیه یعنی 10000 کیلو بیت در ثانیه انتقال بدهد. علاوه بر فیلمبرداری و انتقال اطلاعات این پهپاد توانایی حمل چندین نوع ابزارها را نیز دارد.

این پهپاد برای پرواز نه از باطری استفاده می‌کند نه سلول‌های خورشیدی؛ بلکه منبع انرژی این پهپاد یک ماده با نام میکروفلیمنت2 (Mircofilament) هستند. این ماده علاوه بر تأمین سوخت پارک اطلاعات را به ایستگاه‌های زمینی نیز انتقال می‌دهد. همچنین این ماده امکان برقراری ارتباط از فواصل دور را برای پارک فراهم کرده و در مواقع ضروری به پهپاد کمک می‌کند به سرعت به پایگاه بازگردد. این منبع سوخت بسیار کوچک، قدرتمند، انعطاف‌پذیر بوده و بر روی برد سخت‌افزار پهپادها قرار گرفته است.

در حال حاضر ارتش برخی کشورها از پهپادها برای جاسوسی و زیر نظر گرفتن منطقه استفاده می‌کنند. شرکت سایفای ورکس برای ساخت و عرضه‌ی عمومی این پهپادها 22 میلیون دلار هزینه کرده و به نظر می‌رسد خریداران اصلی این پهپادها ارتش‌ها باشند.

  , پهپاد جاسوسی , پهپاد جاسوسی ایران , پهپاد جاسوسی آمریکا , پهپاد جاسوسی rq170 , پهپاد جاسوسی لبنان , پهپاد جاسوسی آمریکایی , پهپاد جاسوسی حزب الله , سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا , شکار پهپاد جاسوسی آمریکا , پهپاد هواپیمای جاسوسی , 

 

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.