×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

2345787654 - بشار اسدبدون شناسایی از سوی آمریکا به روسیه رفت!

 

بشار اسدبدون شناسایی از سوی آمریکا به روسیه رفت!

 

سفر اسد به مسکو به صورت کاملا پنهانی و مخفی انجام شد و صرفا پس از آنکه به دمشق بازگشت، خبر این دیدار رسما توسط رسانه های دولتی دو کشور منتشر شد.

بر اساس این گزارش، پرواز وی نیز به صورت کاملا محرمانه انجام شد چرا که نگرانی های امنیتی در خصوص رهگیری و شناسایی هواپیمای حامل وی توسط گروه های تروریستی و سازمان هایی که با آنها همکاری دارند بسیار زیاد بود. از سوی دیگر اگر هواپیمای اسد از سمت عراق نیز عبور می کرد، خطر رهگیری توسط هواپیماهای ائتلاف به رهبری آمریکا وجود داشت و افشای هر گونه ردی از وی بر فراز سوریه می توانست بسیار خطرناک باشد چرا که این پیغام را به تروریست ها می فرستاد که رهبر سوریه کشورش را ترک کرده و آنوقت آنها فرصت مانور بیشتری می یافتند.

از سوی دیگر، گمانه زنی های مطرح شده توسط روزنامه نیویورک تایمز در رابطه با اینکه علنی شدن خبر سفر اسد و خروجش از کشور در میان محافل داخلی دولت سوریه باعث تحریک تلاش ها برای براندازی و سرنگونی وی از قدرت در دمشق می شود نیز درست از آب درنیامد چرا که قطعا محافل داخلی دولت سوریه از سفر اسد مطلع بودند اما هماهنطور که مشاهده شد، وی در کمال آرامش به مسکو رفت و بدون هیچ اتفاقی به کاخ ریاست جمهوری اش در دمشق بازگشت، بدون اینکه آب از آب تکان بخورد.

یک بلاگر فعال در امور نظامی دریافت که هواپیمای «Il-62M» هواپیمایی روسیه با شماره «RA-86539» احتمالا اسد را از پایگاه هوایی لاذقیه به مسکو برده است.

این هواپیما پیش از آنکه فرستنده مخابراتی خود را روز گذشته در تاریخ 20 اکتبر (28 مهر) خاموش کند، در حال ترک حریم هوایی فرودگاه چکالووسکی روسیه مشاهده شده بود و پس از آن صبح امروز به مدت کوتاهی بر فراز دریای خزر اندکی در شمال ایران مشاهده شده و پس از آن نیز در نواحی خزر متعلق به مسکو ردیابی شده است.

[ad_2]

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.