×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

r - پایگاه موشکی زیرزمینی سپاه و موشک عماد تاثیر خود را بر عربستان گذاشت

 

بازتاب آزمایش موشک دوربرد عماد ، ترس خاندان آل سعود

 

 

میلیتاری نیوز : روزنامه ی معاریو چاپ رژیم صهیونیستی با انتشار گزارشی اعلام کرد کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس مخصوصا رژیم سعودی درصدد بررسی طرحی درخصوص خرید سامانه دفاع موشکی اسرائیل موسوم به” گنبد آهنین ” از این رژیم هستند.

این در حالی است که الجدید پرس به نقل از «شرف لقمان» سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد رژیم صهیونیستی شماری ادوات نظامی از جمله چند فروند موشک به پایگاه سعودی خمیس مشیط واقع در جنوب عربستان ارسال کرده است.

در همین رابطه شبکه اسکای نیوز عربی در گزارشی اعلام کرد کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس درحال مذاکراتی از طریق شرکت های آمریکایی برای خرید سامانه دفاع موشکی ” گنبد آهنین ” از اسرائیل هستند.


شبکه تلویزیونی آمریکا گزارش کرد که خرید این سامانه موشکی هزینه‌ای ده ها و یا شاید صدها میلیارد دلاری را برای کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس به دنبال خواهد داشت.

شبکه فاکس نیوز هم درگزارش خود بیان داشت که هدف کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس از دستیابی به این سامانه های دفاع موشکی، دفاع در برابر گسترش ظرفیت سامانه موشکی ایران است.

این نکته نیز قابل ذکر است که مقامات رژیم صهیونیستی مدعی اند که سامانه گنبد آهنین قادر به رهگیری و انهدام 90 درصد از موشک های شلیک شده می باشد در حالی که حملات موشکی گروه های فلسطینی به شهرهای صهیونیست نشین اسرائیل در تابستان سال گذشته این ادعا را رد می کند . 

 

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.