×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

2352467543878 - فرمانده نیروی دریایی سپاه هم عربستان را تهدید کرد

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه عربستان را تهدید کرد

 

سردار دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت و گو با شبکه العالم درباره احتمال سوء استفاده سعودی‌ها از خویشتن‌داری جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که اگر خباثت به حدی برسد که خویشتن‌داری دیگر تکلیف الهی ما نباشد، تکلیف الهی ما، گوشمالی دادن و تودهنی زدن به کسانی است که حتی فهم و شعور محاسبه درست برای منافع خود را ندارند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: اگر خباثت (سعودی‌ها) به حدی برسد که خویشتن‌داری دیگر تکلیف الهی ما نباشد، تکلیف الهی ما گوشمالی دادن و تودهنی زدن به کسانی است که حتی فهم و شعور محاسبه درست برای منافع خود را ندارند.

مسلما توانمندی نیروهای مسلح و نیروهای سپاه، توانمندی‌های کافی و کاملی است که قدرت هرگونه گوشمالی را برای شیاطین کوچک در اختیار دارد و این کار را می‌تواند انجام دهد، اما می‌دانیم که مسلما شیطان بزرگ سال‌های طولانی با ما در شرایط بازدارندگی بسر می‌برد و می‌داند که نمی‌تواند در برابر انقلاب اسلامی اقدامی انجام دهد و دلیلش آن است که ماهیت ما و آمریکایی‌ها، حق و باطلی است. اگر آمریکایی‌ها می‌دانستند که می‌توانند به مقابله با حق بپرخیزند، به فردا موکول نمی‌کردند.

 , نیروی دریایی سپاه , نیروی دریایی سپاه احمد بن موسی , نیروی دریایی سپاه شیراز , نیروی دریایی سپاه استخدام , نیروی دریایی سپاه ماهشهر , نیروی دریایی سپاه بندرعباس , نيروي دريايي سپاه شيراز , نیروی دریایی سپاه بوشهر , نیروی دریایی سپاه تهران , نیروی دریایی سپاه چالوس , 

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.