×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

5634265353hgj - مشخصات فنی هواپیمای جنگنده پیشرفته تی 50 پک فا روسیه

 

مشخصات فنی هواپیمای جنگنده پیشرفته تی 50 پک فا روسیه

 

اطلاعات زیادی از مشخصات فنی جنگنده ی تی ـ 50 بصورت محرمانه است و به این دلیل فقط مشخصات در حد معمولی و بسیار محدود منتشر شده است.

تولید انبوه و گسترده ی این هواپیمای جنگنده در کارخانه هواپیما سازی گاگارین در شهر کومسومولسک بر آمور روسیه انجام می شود وهم اکنون ساخت نمونه های آزمایشی  ت ـ 50  در آنجا انجام میشود. قرار است تولید انبوه هواپیمای جنگنده در سال 2016 آغاز شود. تولید نیمه انبوه در سال 2013 برای آزمایش تسلیحات مربوط به این جنگنده در سال 2013 شروع شده بود.

به همراه این مدل هواپیما نوع دیگری برای کشور هند با آپشن های درخواستی ساخته می شود که نوع صادراتی هواپیمای جنگنده ت ـ 50 (پک فا) موسوم به FGFA (Fifth Generation Fighter Aircraft) نام دارد که به معنای جنگنده نسل پنجم است.  

در عکس زیر مشخصات فنی جنگنده پیشرفته تی 50 پک فا روسیه را مشاهده میکنید

3994752378 - مشخصات فنی هواپیمای جنگنده پیشرفته تی 50 پک فا روسیه

هواپیمای جنگنده روسیه,آخرین جنگنده روسیه,جدیدترین جنگنده روسیه,آخرین جنگنده روسی,قویترین جنگنده روسیه,قویترین جنگنده روسی,پیشرفته ترین جنگنده روسیه,پيشرفته ترين جنگنده روسيه,پیشرفته ترین جنگنده روسی,پيشرفته ترين جنگنده روسي,پیشرفته ترین هواپیمای جنگنده روسیه,پیشرفته ترین جنگنده چین,پیشرفته ترین جنگنده های روسیه

[ad_2]

  1. مصطفی

    با سلام
    شایعه شده بود که ایران جزء شرکای روسیه در ساخت این جنگنده پیشرفته هستش و قراره پس از ساخت چند فروند در اختیار ایران قرار بگیره . تایید میفرمائید ؟

    • aria-moazeni

      سلام
      بله خبرهای زیادی در این مورد گفته شد اما هیچ کدام تایید یا تکذیب نشده از طرف ایران و روسیه اما بعید به نظر میرسه که این جنگنده وارد ایران بشه چون هنوز سوخو ۳۰ مشکلش حل نشده برای فروش به ایران

      • مصطفی

        با سپاس بابت پاسختون . بله کاملا حق با شماست . به امید روزی که بتونیم جنگنده های پیشرفته رو بدون دغدغه برای تامین امنیتمون تامین کنیم .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.