×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

virus daesh - هشدار عملیات انتحاری با بمب ویروسی توسط گروه داعش!

 

هشدار عملیات انتحاری با بمب ویروسی توسط گروه داعش!

منابع اگاه امنیتی MI5 انگلیس گزارش دادند جنگجویان داعش آماده اند برای رسیدن به ارمانهای شان خود را مبتلا به ویروس ابولا نموده و با مرگ تدریجی به حملات انتحاری در بریتانیا و دیگر مناطق دست بزنند.

 ***میلیتاری نیوز مرجع اخبار نظامی ایران***

بعضی از نیروهای امنیتی بریتانیا معتقدند داعش به هر اقدامی دست می زند تا به عملیات تروریستی در خاک انگلیس بپردازد.جاسوسان می گویند این احتمال وجود دارد نیروهای داعش خود را به ویروس کشنده ابولا الوده نمایند و خود را تا قبل از بروز نشانه های بیماری وارد خاک انگلستان کرده و سپس بمب ویروسی خود را منتشر نمایند.

یک منبع اگاه در این زمینه می گوید ما باید اماده ی هر گونه حمله ای از این دست باشیم.تروریستها ممکن است برای رسیدن به اهداف خود دست به هر عملی بزنند.

  ***میلیتاری نیوز مرجع اخبار نظامی ایران***

این منبع ادامه می دهد هنگامی که شما در برابر شخصی قرار دارید که حاضر است هزاران فرد را بکشد ممکن است دست به هر کاری بزنند تا به اهداف شوم خود دست پیدا کند.کافی است برخی از تروریستها به نام جهاد خود را گرفتار مرگ تدریجی نمایند و با این ترفند وارد خاک انگلستان شوند.

  ***میلیتاری نیوز مرجع اخبار نظامی ایران***

این منبع می افزاید کافیست چند نفر داوطلب پیدا شود و خود را مبتلا به ویروس ابولا کنند و به کشور بریتانیا و یا امریکا وارد شوند.حتی اگر از این تعداد یک نفر موفق به ورود شود فاجعه انسانی بزرگی رخ خواهد داد.

پروفسور انتونی گلیز مدیر مطالعات امنیتی در دانشگاه بوکینگهام انگلستان می گوید انجام چنین استراتژی از سوی داعش باید مورد توجه قرار گیرد.وی می افزاید جنگجویان داعش برای رسیدن به ارمانهای خود از اقدامات بالقوه انتحاری خود استفاده می نمایند.

  ***میلیتاری نیوز مرجع اخبار نظامی ایران***

سازمان ام ای 5 نیز رئیس جمهور را از اقدامات تروریستی مهم در اینده نزدیک اگاه نموده است.

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.