×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

42542 - دلایل عدم استقبال مردم از جشن هسته ای؟

 

دلایل عدم استقبال مردم از جشن هسته ای؟

 


8380017778 - دلایل عدم استقبال مردم از جشن هسته ای؟با اعلام جمع بندی نهایی سند توافق برجام از سوی ایران و کشورهای ۵+۱ موج عظیم رسانه ای در میان فعالان سیاسی و رسانه ای و حتی عموم مردم جامعه شکل گرفت و عده ای بلافاصله تحلیل ها و نظرات خود را آغاز کردند اما در این میان برخی حامیان دولت تلاش داشتند با القای برگزاری جشن هسته ای در خیابان ها به هر نحو ممکن مردم را برای آنچه خودشان پیروزی تاریخی می دانند به کف خیابان ها بیاورند اما با کمترین استقبال از سوی همان مردم روبرو شدند .

 4896334284 - دلایل عدم استقبال مردم از جشن هسته ای؟

البته رسانه های نزدیک به دولت تلاش کرده اند با پوشش وسیع همین تجمعات محدود به مخاطبان خود القا کنند که جشن شب گذشته در سطح وسیعی از مردم برگزار شده است و عموم جامعه با این حرکت واکنش مثبت خود را نسبت به آنچه که در وین رخ داده است نشان داده اند اما حقیقت این است که مردم دیگر اشتباه لوزان را دو بار تکرار نخواهند کرد . در ماجرای بیانیه صرفا مطبوعاتی لوزان جریانی تلاش کرد آن بیانیه را سند پایانی توافق قلمداد کند و مردم نیز با شو و حرارت خاصی به خیابان ها آمدند اما حقیقت این بود که همه متوجه شدند این تنها یک بازی رسانه ای بوده و در لوزان هیچ اتفاق تازه ای از بعد سیاسی رخ نداده است .

 5746143358 - دلایل عدم استقبال مردم از جشن هسته ای؟

آن دسته محدودی از کسانی هم که به خیال خود برای حمایت از پیروزی خیالی به خیابان ها آمدند باید بدانند که این کار تنها در طرف های خارجی القای این موضوع را می کند که ایرانیان به هر قیمتی خواستار رسیدن به توافق هستند و محتوای سند نهایی برایشان اهمیتی ندارد .

 3259721005 - دلایل عدم استقبال مردم از جشن هسته ای؟

با مشاهده عکس های فوق عمده نفراتی که مثلا برای جشن هسته ای خوشحال هستند همه از مناطق بالا شهر و پر درآمد هستن که ظاهرا تحزیم ها به اونا بیشتر فشار آورده بود.

حالا امروز با انتشار متن فارسی مفاد تفاهم,آیا باید جشن میگرفتیم!!!

بهتر نبود کمی صبر میکردید؟

 قضاوت با خودتان

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.