×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

1469565036 Yemeni soldiers  missile launchers موشک های یمنی - ارتش یمن : شهروندان سعودی از مراکز و تاسیسات نظامی دور شوند

ارتش یمن : شهروندان سعودی از مراکز و تاسیسات نظامی دور شوند

 

 

 

به گزارش میلیتاری نیوز فرمانده سامانه موشکی ارتش یمن مستقر در نزدیکی مرزهای عربستان از آمادگی کامل این سامانه برای هدف قرار دادن مواضع آل‌سعود در سراسر عربستان خبر داد و گفت در انتظار دستور آغاز عملیات است.

 

 

سرهنگ «عبدالمجید الشامی»، فرمانده سامانه موشکی ارتش یمن مستقر در نزدیکی مرزهای عربستان سعودی، لحظاتی پیش در شبکه «المسیره» اعلام کرد که سامانه موشکی یمن آماده هدف‌گیری لانه‌های آل سعود در سراسر عربستان سعودی است.

 

 

وی افزود: موشک‌های زمین به زمین و زمین به هوا آماده هدف‌گیری هستند اما تاکنون دستوری از سوی فرماندهی عالی کمیته انقلاب یمن برای آغاز عملیات تحت عنوان (عاصفة رد الجمیل) در این‌باره صادر نشده است.

1450431556 - ارتش یمن : شهروندان سعودی از مراکز و تاسیسات نظامی دور شوند

 

الشامی از تمام شهروندان عربستانی خواست که از پایگاه‌های نظامی، فرودگاه‌ها، تاسیسات و نهادهای دولتی در سراسر این کشور دور شوند زیرا سامانه موشکی یمن قادر است، تمامی چاه‌های نفتی، فرودگاه‌ها و پایگاه‌های هوایی ارتش عربستان را طی 48 ساعت هدف قرار دهد و بزودی این عملیات آغاز خواهد شد.

 

 در همین رابطه رزمندگان انصار الله با کمک کمیته‌های مردمی و ارتش دیروز جمعه فرودگاه  فصلی نجران در 22 کیلومتری مرز یمن را  با موشک‌های گراد هدف قرار دادند که شدت این انفجارها در حدی بود که بر اثر آن 4 افسر سعودی به هلاکت رسیدند و آتش به همراه ستون دود غلیظی از داخل فرودگاه قابل رویت بود. 

 

 

یروهای انصار الله همچنین سایت نظامی السرداح و پادگان معسکر العین و جبل الدخان در استان جیزان را هدف حملات موشکی و خمپاره‌ای گرفتند که به کشته شدن شماری از نظامیان ارتش سعودی از جمله چند تن از فرماندهان آنها منجر شد. 

 

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.