×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

ضعیف - تماشای رژه ارتش ایران نتانیاهو را آشفته‌تر کرد

به گزارش میلیتاری نیوز به نقل از جنبش مقابله با رسانه‌های بیگانه، امپراتوری دروغ: نخست وزیر رژیم صهیونیستی از زمان اعلام تصمیم روسیه مبنی بر وفای به عهد این کشور برای تحویل سامانه دفاع موشکی اس ۳۰۰ به ایران، بیشتر منزوی شده است.

بنیامین نتانیاهو امروز (یکشنبه) گفت که تصمیم رییس جمهوری روسیه در زمینه تحویل سامانه موشکی پیشرفته اس ۳۰۰ به ایران را با جدیت پیگیری می‌کند.

 

به گزارش پایگاه خبری صهیونیستی تایمز آو اسراییل، نتانیاهو در جلسه کابینه این رژیم افزود: اسراییل تحویل موشک‌های اس ۳۰۰ روسیه به ایران را به ویژه در برهه زمانی کنونی با جدیت تحت نظر دارد.

ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه اصرار تلفنی روز پنجشنبه نتانیاهو برای جلوگیری از تحویل سامانه موشکی اس ۳۰۰ به ایران را رد کرد.

شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی احتمال داده است که نتانیاهو شخصا برای متقاعد کردن پوتین به مسکو سفر کند.

نخست وزیر رزیم صهیونیستی در ادامه با یادآوری اینکه دیروز رژه نیروهای نظامی‌در تهران و نمایش سلاح‌های ایران را برای جهانیان می‌دیدم؛ گفت: هر سال که می‌گذرد موشک‌ها هم به لحاظ دقت و هم به لحاظ قدرت و مهلک بودن بزرگ تر و قدرتمند تر می‌شوند، هرچند یک مساله هیچگاه تغییر نمی‌کند و آن شعار «مرگ بر اسراییل» روی موشک‌ها است.

دلقک - تماشای رژه ارتش ایران نتانیاهو را آشفته‌تر کردولادیمیرپوتین رییس جمهوری روسیه روز شنبه در واکنش به گزارش رسانه‌های صهیونیستی در خصوص تصمیم تل آویو برای فروش سلاح به اوکراین در مقابله به مثل با اقدام مسکو، به رژیم صهیونیستی هشدار داد.

این در حالی است که کنگره آمریکا نیز با تحویل این سامانه مخالف هستند و دو تن از نمایندگان کنگره امریکا مخالفت خود را با تحویل سامانه ی موشکی اس 300 اعلام کردند

در حالی این دو نماینده مجلس آمریکا اقدام به نگارش نامه به اوباما در این رابطه کردند که در پی اعلام تصمیم روسیه، رییس جمهوری آمریکا گفت که متعجب است چرا روسیه تاکنون به منع انتقال اس-300 به ایران پایبند بوده است زیرا تحریم ها مانع فروش این سلاح های دفاعی به ایران نبوده اند. 


روسیه در سال 2007 با انتقال پنج سامانه اس-300 با قیمت حدود 800 میلیون دلار به ایران موافقت کرد، اما در ژوئن 2009 شورای امنیت سازمان ملل تحریم هایی را علیه برنامه هسته ای ایران اعمال کرد و روسیه به این بهانه فروش تسلیحات دفاعی اس-300 به ایران را به حالت تعلیق درآورد. 

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.