×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

635522633736378961 - هشدار ارتش عراق به اهالی نینوا

هشدار ارتش عراق به اهالی نینوا

ارتش عراق از طریق اعلامیه هایی به اهالی نینوا هشدار داده است که از نزدیک شدن به مقرهای داعش خودداری کنند.

به گزارش میلیتاری نیوز از پایگاه خبری شبکه العالم، این اعلامیه ها از طریق هواپیما در مناطق مختلف استان نینوا پخش شده است.

ارتش عراق همچنین از اهالی صلاح الدين و کرکوک نیز خواسته است به مقرهای داعش نزدیک نشوند.

شبكه تلويزيوني دولتي عراق با اعلام اين خبر افزود: در اين اعلاميه ها از شهروندان مناطق ياد شده خواسته شده است كه آماده عمليات آزادسازي مناطق خود از دست داعش باشند.

این در حالی است که اغلب مناطق مهم تکریت در اختیار ارتش عراق می باشد در این رابطه یک منبع امنیتی عراق اعلام کرد که نیروهای سازمان بدر، 2 میدان نفتی در شرق تکریت را به طور کامل تصرف کردند.

وی که خواست نامش فاش نشود به پایگاه خبری سومریه نیوز گفت: رزمندگان سازمان بدر روز جمعه درپی درگیری مسلحانه با گروه تروریستی داعش، توانستند کنترل کامل میدان های نفتی «علاس» و «عجیل» در شرق شهر تکریت در استان صلاح الدین را به دست گیرند.
وی افزود: رزمندگان بدر هم اکنون مقابل این میدان های نفتی، دیوار دفاعی ایجاد کرده اند.
در پی آزادسازی شهر تکریت مرکز استان صلاح الدین، عملیات نظامی برای تعقیب عناصر داعش در این استان و آزادی دیگر مناطق از وجود داعش جریان دارد.
گروه تروریستی داعش که دست پرورده غرب و برخی از کشورهای همپیمان آمریکا در منطقه است، در جریان پیشروی تابستان 2014 در خاک سوریه و شمال و غرب عراق، با اشغال شهرها، شهرک ها و سرزمین های گسترده، تاکنون جنایت های هولناکی را در سوریه و عراق مرتکب شده است. 

 

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.