×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

کوری - دانلود انیمیشن پیام راشل کوری ( حمله به اسراییل )

دانلود انیمیشن پیام راشل کوری ( حمله به اسراییل ) 

 

 

در سال‌های اخیر، هالیوود تلاش گسترده‌ای در به تصویر کشیدن آخرالزمان و ظهور منجی آغاز کرده است. به روایت آنها، بشر به دوران آخرالزمان نزدیک شده و نبرد نهایی نیروهای خیر و شر و ظهور منجی که البته ساخته ذهن آنهاست، تکلیف جهان را مشخص می‌کند. در این شرایط که غرب تلاش می‌کند تقدس را از منجی عدالت گستر جهان حضرت مهدی(عج) کمرنگ کرده و این امر را مسأله‌ای عادی و روز مره جلوه دهد، چه اتفاقی افتاده که در مقابل این هجمه استکبار جهانی سینماگران ما راکد و ساکن از کنار این افکار موهوم می گذرند؟ و چرا تاکنون در پاسخ به این آثار بی‌محتوا و زیر سؤال بردن موضوع مهم مهدویت، آثار قابل توجهی در سینما و تلویزیون ما ارائه نشده است؟ 
در زمانی که مقام معظم رهبری به تعمیق باور مهدویت با ابزار رسانه و هنر تاکید می کنند، کارگردانی جوان به این میدان پا نهاده تا رسالت خود را هر چند ناچیز به ساحت مقدس امام عصر به انجام برساند.
قطعه پویانمایی “پیام راشل کوری” تحت عنوان “مقاومت و پیشرفت 2”، به کارگردانی فرهاد عظیما آخرین ساخته کانون فرهنگی انسیه حورا(س) است که در چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار در بخش پویانمایی و نگاه فنی برگزیده شد. این انیمیشن به مباحث آخرالزمان و نقش ایران در دوره پس از ظهور می پردازد.
انیمیشن “پیام راشل کوری” با برخورداری از تم آخرالزمانی به ماجرای شهادت راشل کوری – دختر جوان آمریکایی که سال 2003، توسط بولدوزر ارتش رژیم صهیونیستی درحالی که به تخریب منزل یک خانواده فلسطینی در رفح غزه اعتراض می‌کرد، زیر گرفته شده و به شهادت رسید، می‌پردازد. 
این انیمیشن با نمایش صحنه‌هایی از نبرد پایانی دنیا، پیروزی نهایی و آزادی بیت‌المقدس، با برداشتی آزاد به وقایع و نقش ایران در دوره‌ی پس از ظهور امام زمان(عج) می‌پردازد. این انیمیشن چهارمین ساخته فرهاد عظیماست که پیش از این انیمیشن‌های “ختم صاعر” -تجلیل شده توسط سید حسن نصرالله-، “نبرد خلیج فارس” -برگزیده‌ی سومین جشنواره مردمی فیلم عمار- و “مقاومت و پیشرفت1” را ساخته بود.
در این انیمیشن دنیای آباد، سرسبز و زیبا به نمایش گذاشته می شود، دنیایی که همه جنگ‌ها وظلم ها را پشت سر نهاده و اسلام در تمام دنیا حاکم مطلق است. در این انیمیشن سپاهیان اسلام به فرماندهی حاج احمد متوسلیان اراضی اشغالی فلسطین را فتح می‌کنند. 
به گفته فرهاد عظیما، کارگردان این انیمیشن؛ این انیمیشن پاسخ مردم حزب الهی ایران به دشمنان است. در این فیلم یک جواب دندان شکن به بازی “battlefield” می‌دهیم. در این انیمیشن وقتی تانک‌های ایرانی وارد اراضی اشغالی فلسطین می‌شوند از روی پوستر این بازی می‌گذرند. در این بازی کماندوهای آمریکایی برای جلوگیری از یک عملیات تروریستی به تهران حمله می‌کنند.
برگزیده‌ی دوره‌ی سوم جشنواره‌ی فیلم عمار در ادامه‌ درباره‌ی ارائه‌ی این انیمیشن به نهادها و به ویژه صداوسیما اظهارداشت: “به هر ترتیب انیمیشن اکران شد، ولی در کمال تأسف سازمان‌هایی که ما روی کمک آن‌ها حساب کرده بودیم، اعلام کردند که چون شما انیمیشن را اکران کردید، دیگر نمی‌توانیم آن را از شما خریداری کنیم. ما هم برای آنکه بودجه‌ی ساخت انیمیشن را زنده کنیم، آن را به صدا‌وسیما عرضه کردیم که آن‌ها هم اعلام کردند پول نداریم!

ما سال گذشته انیمیشنی ساختیم که یک کار مستقل در جبهه‌ی فرهنگی انقلاب اسلامی به حساب می‌آمد. به این معنا که از فضای دولتی دور بود و هدف از آن هم این بود که هم از کاغذ بازی‌های اداری و دنبال بودجه دویدن به دور باشیم و هم از دخل و تصرف دیگران در انیمیشن جلوگیری کنیم. نام این انیمیشن “پیام راشل کوری” است که طی 8 ماه و با بودجه‌ی 40 میلیون تومان -بودجه‌ی کاملا شخصی- و با تهیه‌کنندگی و کارگردانی بنده ساخته شد که چند وقت پیش نیز که همراه برگزیدگان جشنواره‌ی عمار به دیدار مقام معظم رهبری رفته بودیم، این انیمیشن را به دست ایشان رساندیم.”

لینک دانلود خرید انیمیشن به صورت کامل 

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.