×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

که جا ماند - پایی که جا ماند

پایی که جا ماند

تاب «پایی که جا ماند» شامل ۱۹۸ خاطره از سیدناصر حسینی‌پور است. وی که در پیش از اسارت از ناحیه پا زخمی شده‌بود، در دوران اسارت خاطرات روزانه‌اش را در تکه‌های کاغذ روزنامه و پاکت سیگار مدون کرده و همزمان با آزادی٬ آن‌ها را در عصای خود جاسازی می‌کند و به ایران می‌آورد. این کتاب تاکنون به چاپ چهلم رسیده ‌است.

کتاب«نورالدین، پسر ایران» نیز روایتگر خاطرات نورالدین عافی است که در شانزده سالگی به جبهه می‌رود. وی در گردان‌های خط‌‌شکن لشکر ۳۱ عاشورا، نیروی آزاد، غواص و فرمانده دسته بوده و بارها مجروح می‌‌شود. نورالدین با وجود جراحات سنگین تا انتهای جنگ تحمیلی در جبهه ماند. این کتاب نیز به چاپ پنجاه و پنجم رسیده‌است.

کتاب«دا» نیز که به چاپ صد و چهل و نهم رسیده‌ است، شامل خاطرات سیده زهرا حسینی در نوجوانی از آغاز جنگ تحمیلی و روزهای اشغال خرمشهر است.

«لشکر خوبان» چهارمین کتاب پرفروش سال ۱۳۹۲، خاطرات مهدی‌قلی رضایی رزمنده نیروی اطلاعات است که به روایت زندگی این دسته از رزمندگان در جبهه‌های جنگ می‌پردازد. این کتاب نیز که مقام معظم رهبری بر آن یادداشت نوشته‌اند، چاپ نهم را تجربه کرده ‌است.

«دختر شینا» خاطرات همسر شهید ستار ابراهیمی نیز از خاطرات ارزشمند همسران شهداست که با قلمی ساده و صمیمی به رشته تحریر درآمده‌است. این کتاب روایتی است از صبوری قدم‌خیر کنعانی مقدم در برابر مشکلات زندگی و تربیت پنج فرزند به تنهایی. کتاب «دخترشینا» نیز به تازگی به چاپ ششم رسیده ‌است.

«کالک‌های خاکی» خاطرات سردار محمدعلی جعفری با تدوین گلعلی بابایی و حسین بهزاد؛ «برای تاریخ می‌گویم» خاطرات محسن رفیق‌دوست با تدوین سعید علامیان؛ «شنام» خاطرات خودنوشت کیانوش گلزار راغب، «جاده‌های سربی» خاطرات احمد سوداگر به کوشش مهدی بهداروند و کتاب «فرمانده من» مجموعه خاطرات هم از آثار پرفروش انتشارات سوره مهر در نیمه نخست سال جاری بوده‌اند.

همچنین کتاب‌های «بابانظر» خاطرات محمدحسن نظرنژاد با تدوین مصطفی رحیمی، «ستاره‌های نبرد هوایی» خاطرات فرماندهان نیروی هوایی با تدوین احمدمهرنیا، «نه آبی، نه خاکی» رمانی به قلم علی مؤذنی، «سال‌های بی‌قرار» خاطرات جواد منصوری با تدوین محسن کاظمی، «کوچه نقاش‌ها» خاطرات ابوالفضل کاظمی، نوشته راحله صبوری در شمار پرفروش‌های انتشارات سوره مهر در نیمه ابتدایی سال قرار گرفته‌اند.

خرید کتاب از انتشارات سوره ی مهر 

که جا ماند - پایی که جا ماند

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.