×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

 

در این قسمت شما را با ۱۰ تانک قدرتمند و برتر جهان آشنا می کنیم 

فاکتورهای مورد بررسی برای تشخیص بهترین نوع تانک عبارتند از سیستم حفاظتی ،قدرت آتش بار ،دقت در هدف و قدرت مانورمنظور از قدرت مانور تحرک بالا می باشد.

3059417450 - برترین و قدرتمند ترین تانک های جهان + عکس

تانک لئوپارد که ساخت کشور آلمان می باشد به دو بازو برای تیربار مجهز است واز لحاظ الکترونیکی بسیار پیشرفته است.هم اکنون از این نوع تانک تولید نمی شود ولی آلمان قصد داردبین ۵۰ تا ۱۰۰ تا از این تانک ها را با استانداردجدید تولید نماید و عربستان سعودی نیز ۲۰۰ عدد از این تانک ها را سفارش داده است.

6097806314 - برترین و قدرتمند ترین تانک های جهان + عکس

   تانک بلک پانتر (black panter) یکی از پیشرفته ترین تانکهای جنگی محسوب میشود که ساخت کره جنوبی است، این نوع تانک از گرانترین انواع تانک ها است.

6620501183 - برترین و قدرتمند ترین تانک های جهان + عکس

تانک “M1A2” تکنولوژی خارق العاده ای داردو ساخت کشور آمریکا می باشداین نوع تانک بدنه قوی در هنگام مواجه شدن با قدرت آتش بار دیگر تانک ها دارد این نوع تانک از یک نوع لایه بسیار قوی اورانیوم پوشانیده شده است.

3862006306 - برترین و قدرتمند ترین تانک های جهان + عکس

تانک “Nr.4challenger 2 ” ساخت کشور انگلستان می باشد این نوع تانک به یک نوع آتش بار ۱۲۰ میلیمتری مجهز است و انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و در حمله متقابل از استحکام بالایی برخوردار است.

 بزرگترین تانک های جهان,قویترین تانک جهان,قویترین تانک جهان,قویترین تانکهای جهان,قویترین تانک دنیا,عکس قویترین تانک جهان,پیشرفته ترین تانک جهان,پیشرفته ترین تانک جهان,مدرن ترین تانک جهان,

2691457234 - برترین و قدرتمند ترین تانک های جهان + عکس

تانک ” Nr.6TK-X “ساخت کشور ژاپن می باشد این نوع تانک جزو ده ابزار پیشرفته تولید شده در کشور ژاپن می باشد این تانک از سال ۲۰۱۲ تولید شد واین تانک به یک آتش بار ۱۲۰ میلیمتری مجهز است .

6726452693 - برترین و قدرتمند ترین تانک های جهان + عکس

 پیشرفته ترین تانک دنیا,پیشرفته ترین تانک ایران,پیشرفته ترین تانک ایران,پیشرفته ترین تانک های جهان,مدرن ترین تانک دنیا,پیشرفته ترین تانک ساخت ایران,پیشرفته ترین تانک جنگی دنیا

تانک” Nr.7Leclerc ” ساخت کشور فرانسه است این نوع تانک از سال ۱۹۹۲ مورد استفاده قرار گرفته است.  ظاهر این نوع تانک در تانکها پیشرفته ای  که بعدا به بازار آمد مورد استفاده قرار گرفته است.

4377982049 - برترین و قدرتمند ترین تانک های جهان + عکس

تانک ” Nr.8T-90 “ساخت کشور روسیه می باشد این نوع تانک فعلا در روسیه تنها تانکی است که تولید می شود مدلهای پیشرفته تر و جدیدتر این نوع تانک مجهز به آتش بار قوی ،موتور جدید است.

2667522110 - برترین و قدرتمند ترین تانک های جهان + عکس

“Nr.9 OPLOT-M “

“این نوع تانک ساخت کشور اوکراین می باشد ولی کشور تایلند هم از این نوع تانک استفاده می نماید این نوع تانک توانایی رویارویی با هدفهای متعدد را ندارد اما قابلیت هدف  قرار دادن موشکها را دارد.

 8697328006 - برترین و قدرتمند ترین تانک های جهان + عکس

Nr.10 TYPE 99

این نوع تانک ساخت کشور چین می باشداین نوع تانک ترکیبی از تکنولوژی به کار گرفته شده در تانک های روسی و اروپایی می باشد،این نوع تانک از موتور بسیار قوی و انعطاف پذیری بالایی برخوردار است.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.